مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام خبر داد

جابجایی بیش از ۹۰ هزار مسافر نوروزی توسط ناوگان حمل و نقل عمومی ایلام

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام از جابجایی ۹۰ هزار و ۶۳۵ مسافر نوروزی توسط ناوگان حمل و نقل مسافری عمومی در ایام نوروز ۱۴۰۲ خبر داد.

سید زاهدین چشمه خاور مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام بیان کرد: ۹۰ هزار و ۶۳۵  مسافر نوروزی توسط ناوگان حمل و نقل مسافری عمومی ایلام در ایام نوروز ۱۴۰۲ جابه جا شدند.

وی مطرح کرد: این میزان مسافر در بازه زمانی ۲۴ اسفند تا هفتم فروردین ۱۴۰۲ توسط ناوگان حمل و نقل عمومی مسافربری جابجا شده اند.

به گفته وی جابجایی مسافر در بازه زمانی یاد شده، ۷۰ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش را نشان می‌دهد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام با اشاره به فعالیت ۸۴ شرکت مسافربری افزود: این تعداد مسافر در قالب ۶ هزار و ۲۸۸ سفر جابجا شده اند.

وی از اجرای طرح پویش «همراهان سفر ایمن» به منظور فرهنگ‌سازی، ارتقای ایمنی و کاهش سوانح جاده‌ای در نوروز ۱۴۰۲ در ۲ ایستگاه در محور‌های مواصلاتی استان هم خبر داد و گفت: این پویش که با شعار «سفر ایمن با یاد خدا و همراهی شما» تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۲ ادامه دارد.

وی با اشاره به فعالیت ۱۳ مجتمع خدمات رفاهی در استان، بیان کرد: کاربران جاده‌ای می‌توانند قبل از سفر با سامانه ۱۴۱ از محل مجتمع‌ها در طول مسیر مورد نظر مطلع شده و سپس با برنامه‌ریزی مناسب نسبت به سفر خود اقدام کنند.

وی با بیان اینکه ۳۴ اکیپ راهداری ایلام به مسافران نوروز ۱۴۰۱ خدمات می‌دهند، ادامه داد: ۲ ایستگاه خدماتی در سه راهی «کارزان» و پایانه شهید سلیمانی مهران برای پذیرایی و استراحت مسافران جانمایی شده تا مسافران با فراغ بال بهتری به مسیر‌های خود عزیمت کنند.

وی گفت: همچنین ۲۸ دستگاه گشت راهداری تا پایان تعطیلات نوروزی برای خدمات رسانی به مسافران به‌ویژه در خصوص حوادث ناشی از بارندگی و سیل در جاده‌های دسترسی استان حضور خواهند داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.