آتش نشانی مشهد نسبت به تردد شهروندان در بستر رودخانه‌های فصلی هشدار داد

مدیرعامل سازمان آتش نشانی مشهد گفت: با توجه به پیش بینی وقوع بارش های رگباری در مشهد، شهروندان از ترددهای غیرضروی در هنگام بارش باران خودداری کنند.

آتشپاد دوم مجید فرهادی گفت: با توجه به صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی خراسان رضوی مبنی بر احتمال بارشهای رگباری باران در شهرستان مشهد، ۵۰۰ نیروی آتش‌نشان در ۵۴ ایستگاه و مرکز فرماندهی و ستادی این سازمان برای امداد رسانی به شهروندان در خصوص حوادث و آبگرفتگی های احتمالی در سطح این شهر به حالت آماده باش درآمده‌اند.

وی اضافه کرد: تعدادی موتور پمپ خود مکش و پمپ های واریسکو برای رفع آب گرفتگی های احتمالی نیز در سطح شهر مستقر شده و تمهیدات لازم برای رفع آبگرفتگی های احتمالی اندیشیده شده است.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی مشهد از شهروندان نیز خواست از توقف و تردد خودرو ها در زیر درختان و مکانهای خطرآفرین خودداری کنند.

هزار و ۶۰۰ آتش نشان در کلانشهر سه و نیم میلیون نفری مشهد خدمت‌رسانی می کنند.

اداره کل هواشناسی خراسان رضوی نیز با اعلام هشدار نارنجی از شروع بارشهای رگباری توام با رعد و برق، وزش باد شدید با احتمال آبگرفتگی، ایجاد رواناب و سیلابی شدن مسیل ها از بعد از ظهر دیروز دوشنبه تا فردا چهارشنبه خبر داده است و بر این اساس بیشترین حجم بارش های امروز سه شنبه در نیمه شمالی است و برخی از نقاط مرکزی استان را نیز تحت تاثیر قرار خواهد داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.