امام جمعه خوی گفت: در سال مهار تورم و رشد تولید، تلاش برای تحقق یافتن این شعار یک تکلیف ملی است و همه باید در این زمینه تلاش کنند.

امام جمعه خوی در قالب طرح «هر شب یک مسجد» که با هدف ارتباط مسوولان با مردم در مسجد روستای سراب برگزار شد، با اشاره به نامگذاری سال ۱۴۰۲ تحت عنوان «مهار تورم و رشد تولید» از سوی مقام معظم رهبری گفت: تلاش برای تحقق یافتن این شعار یک تکلیف ملی محسوب می‌شود و همه باید در این زمینه تلاش کنند.

حجت‌الاسلام حجت قاسم‌خانی افزود: تلاش مستمر و جهادی برای تحقق شعار سال از سوی مسوولان باید در اولویت باشد و همه با تمام توان برای عملیاتی کردن آن بکوشیم.

وی با تبریک فرا رسیدن بهار قرآن و طبیعت به اقشار مختلف مردم اظهار کرد: آحاد مردم هم صرف‌نظر از جایگاه اجتماعی، پست سازمانی و شغل لازم است برای تحقق شعار سال اهتمام داشته باشند.

امام جمعه خوی با بیان اینکه مخاطب رهبری در پیام نوروزی و حرم مطهر رضوی عموم مردم بودند، ادامه داد: لازم است، همه در این زمینه احساس مسوولیت کرده و به سهم خود برای تحقق منویات رهبری تلاش کنیم چرا که پیرو عملیاتی کردن رهنمود‌های ایشان بسیاری از مشکلات در حوزه اقتصاد برطرف می‌شود.

فرماندار خوی هم در این برنامه با بیان اهمیت و ضرورت راه‌اندازی واحد‌های تولیدی راکد شهرستان، گفت: واحد‌هایی که هم‌اکنون راکد هستند، بخش قابل توجهی از فرایند تولید شامل تامین زمین، احداث ساختمان، تهیه ماشین‌آلات را طی کرده‌اند پس باید منابع مالی مورد نیاز به انحای مختلف اعم از استمهال و تقسیط بدهی تأمین شود.

ذبیح الله کاظمی تاکید کرد: چنانچه منابع مالی مورد نیاز با کمک بانک‌ها در قالب تسهیلات برای آن‌ها تامین شود، بدون تردید می‌توان این واحد‌ها را وارد چرخه تولید کرد که همین موضوع اشتغال‌زایی، مهار تورم و کمک به اقتصاد است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.