افزایش ۱۰۰درصدی تردد مسافر از مرز بیله‌سوار

مدیر پایانه مرزی بیله‌سوار گفت: پارسال نزدیک به ۷۰هزار مسافر از پایانه مرزی بیله‌سوار تردد کرده‌اند که نسبت به سال پیش از آن، ۱۰۰درصد افزایش یافته است.

لطف‌اله بابایی امروز در بازدید از پایانه مرزی بیله‌سوار با بیان این‌که نزدیک به ۷۰هزار مسافر در سال گذشته از پایانه مرزی بیله‌سوار تردد کرده‌اند، گفت: از این تعداد ۳هزار و ۹۰۷ نفر ایرانی و ۶۵هزار و ۸۷۴ نفر نیز مسافر خارجی هستند که مسافران ایرانی به‌صورت پیاده و مسافران خارجی نیز با اتوبوس تردد کرده‌اند.

مدیر پایانه مرزی بیله‌سوار می گوید: در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که ۳۵هزار مسافر از مرز بیله‌سوار تردد کرده بودند، افزایش ۱۰۰درصدی را شاهد هستیم.

او با اشاره به این‌که در مدت یادشده ۳هزار و ۸۷۳ مسافر ایرانی وارد مرز بیله‌سوار شده‌اند، گفت: این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن که ۳۹۱ مسافر وارد شده بودند، ۸۹۱درصد افزایش یافته است.

به گفته بابایی،: پارسال ۲۹هزار و ۶۴۳ مسافر خارجی از مرز بیله‌سوار وارد شده که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل از آن که ۱۸هزار و ۵۷۷ نفر بود، افزایش ۶۰درصدی را شاهد هستیم.

بابایی با اشاره به تردد ۱۳۷هزار و۵۳۳ دستگاه ناوگان از جمله اتوبوس، کامیون و سواری از پایانه مرزی بیله‌سوار، گفت: از این تعداد ۵۸هزار و۲۴۳ دستگاه خروج و ۷۹هزار و۲۸۰ دستگاه نیز وارد مرز بیله‌سوار شده‌اند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار