سخنگوی شورای اسلامی شهر شیراز در تشریح فعالیت‌های شهرداری و این شورا از مرمت و بهسازی ۲۵۰ مسجد، حسینیه و فاطمیه طی سال گذشته خبر داد.

محمدرضا هاجری گفت: شورا وشهرداری شیراز با همفکری و همدلی و برگزاری برنامه‌های فرهنگی فاخر در محلات همچنان جلودار ‏است.

او با اشاره به اجرای طرح افطاری ساده در این کلان‌شهر گفت: برنامه افطاری ساده آسمانی طی ایام ماه مبارک رمضان در مناطق پرتردد با استقبال گسترده مواجه شده است که می‌تواند الگویی برای ‏دیگر کلانشهر‌ها باشد.

هاجری گفت: محرومیت‌زدایی با اولویت ۴۰ محله کم برخوردار، برگزاری ۱۲۰ یادواره شهدای محلات به‌عنوان آبروی ‏محله، کمک و تشویق به برگزاری ۶۳ مراسم معنوی اعتکاف، کمک، حمایت و برگزاری جشن‌های محلی رحب ‏و شعبان، مرمت و بهسازی ۲۵۰ مسجد، حسینیه و فاطمیه، حمایت و کمک به جشنواره‌های فرهنگی – هنری ‏شاهچراغ (ع)، بسیج هنرمندان، فرهنگ و ارشاد اسلامی، حوزه هنری، باشگاه‌های ورزشی بویژه فجر شهید ‏سپاسی، کمک و حمایت از اعزام ۳ هزار نفر از جوانان محلات به اردو‌های راهیان نور و ... کارنامه درخشانی ‏است که شهروندان شیرازی فراموش نمی‌کنند.

عضو شورای اسلامی شهر شیراز گفت:‏ بودجه ۲۳،۵ هزار میلیارد تومانی شهرداری با تخصیص ۷۰ درصد عمرانی، اختصاص دو بودجه ۴۰۰ میلیارد ‏تومانی برای محرومیت‌زدایی و محله و مسجدمحوری و بودجه ۲۰ هزار میلیارد تومانی برای بسته‌های ‏سرمایه‌گذاری، سالی امیدوارکننده را برای شهروندان شیرازی به ارمغان خواهد آورد.

او با تأکید بر اینکه بدون شک قدر ‏فرصت‌ها را می‌دانیم و از آن در راستای منافع و مصلحت شهر بهره خواهیم برد، گفت: آمادگی کامل ستاد تسهیلات نوروزی شهرداری در خدمات‌رسانی به میلیون‌ها مسافر نوروزی اظهر من ‏الشمس است. ‏

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار