عضو کمیسیون امور داخلی مجلس:

افزایش قیمت محصولات پتروشیمی مغایر با شعار سال است

آصفری گفت: افزایش قیمت محصولات پتروشیمی به جای کمک به مهار تورم، تورم زا است.

آصفری نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس و عضو کمیسیون امور داخلی مجلس شورای اسلامی در نشستی با صنعتگران استان مرکزی گفت: امسال " مهار تورم و رشد تولید " نامگذاری شد که باید با تمام تلاش در این زمینه کار شود تا شاهد رشد و شکوفایی در صنعت کشور باشیم

آصفری افزود: افزایش قیمت محصولات مجموعه شرکت‌های شیمیایی و مجموعه پتروشیمی که محموله‌ها و مواد اولیه برای شرکت‌های نیازمند به مسائل نفتی، ... است به جای کمک به مهار تورم، تاثیر خود را در همین ابتدای سال خواهد گذاشت.

او اضافه کرد: بحث قوانین و مواردی که امسال در بودجه تصویب شد موارد خوبی است، در حوزه کمبود زمین برای شهرک‌های صنعتی نیز مجوز لازم به وزارت راه و شهرسازی و منابع طبیعی داده شده است.

ماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه وزارت نفت منابع خوبی به عنوان قیر رایگان در اختیار شهرک‌های صنعتی قرار داده تاکید کرد: در بودجه امسال برای واردات ماشین آلات مورد نیاز شرکت‌ها به شرط گذشت ۵ سال از ساخت، مجوز ورود با ارزی که از سوی شرکت‌ها تامین می‌شود، داده شده است.

او در خصوص برنامه توسعه هفتم هم گفت: این برنامه چشم انداز ۵ ساله نظام است بطوریکه هر قانون و تصمیمی که قرار است تا سال ۱۴۰۷ در مجلس تصویب شود بر اساس این برنامه ۵ ساله باید انجام گیرد و قرار است دولت تا پایان فرودین لایحه برنامه هفتم خود را به مجلس تقدیم کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.