تجلیل از برگزیدگان کنکور سراسری در کوهبنان

مراسم تجلیل از رتبه‌های برتر کنکور سراسری ۱۴۰۱ کوهبنان در سالن شهید مطهری این شهرستان برگزار شد.

احمد معصومی رئیس آموزش و پرورش کوهبنان در این مراسم که با حضور فرماندار کوهبنان، شهردار، روسای آموزش و پرورش، شورای شهر، مسئول نهاد آبادانی ‌و پیشرفت و دانش‌آموزان مقطع دهم، یازدهم و دوازدهم تحصیلی برگزار شد، گفت: بایستی از رئیس و اعضای شورای آموزش‌و‌پرورش و مسئول نهاد آبادانی و پیشرفت در شهرستان کوهبنان که زمینه برگزاری کلاس‌های آمادگی کنکور در شهرستان را فراهم کردند، قدردانی کنم.

 او ابراز داشت: امیدوارم این الگو در شهرستان به صورت مستمر ادامه داشته باشد تا زمینه برای شناسایی و شکوفایی استعداد‌های نهفته دانش آموزان فراهم شود.

مجید توکلی فرماندار کوهبنان نیز با تبریک سال نو و آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه بیان داشت: قطعا خانواده‌ها، مدیران و خود دانش‌آموزان در راس این هرم موفقیت قرار دارند.

او افزود: هیچ خدمتی بهتر و شیرین‌تر از خدمت به علم و دانش و گسترش آن که در حقیقت منجر به گسترش ارزش‌های اسلام و انقلاب اسلامی می‌شود، نیست.

توکلی تصریح کرد: با وجود تمام مشکلات، مسئولین، مدیران مدارس و نهاد آبادانی و پیشرفت پای کار آمدند تا کلاس‌های آمادگی کنکور با استمرار کافی برگزار شود.

او تاکید کرد: موفقیت هیچ گاه اتفاقی نیست برنامه‌ریزی، هدف‌گذاری و ایجاد انگیزه از اصول موفقیت به شمار می‌آید که بحمدالله بستر تلاش و موفقیت در شهرستان کوهبنان آماده شده و شما در این راه تنها نیستید.

رئیس شورای آموزش و پرورش کوهبنان عنوان کرد: در اسلام به نقش الگویی توصیه ویژه شده و در این راه وجود الگو‌های رفتاری و شخصیت‌های نمونه نقش بسیار مهمی در سازندگی انسان‌ها دارند ، چرا که انسان به طور فطری نیازمند راهنماست.

در پایان مراسم با اهدای لوح از رتبه‌های برتر کنکور سال ۱۴۰۱ تجلیل و قدردانی شد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار