آخر هفته بارانی در کرمانشاه

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه با اشاره به شرایط جوی استان طی روز‌های آینده گفت : هوای کرمانشاه از اواخر هفته دوباره بارانی می‌شود.

فیروز دولتشاهی مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه گفت : بررسی آخرین داده‌های هواشناسی نشان می‌دهد با عبور سامانه بارشی از جو منطقه هوای استان طی امروز و فردا صاف تا قسمتی ابری در بعضی ساعات همراه با وزش باد و رشد ابر خواهد بود.

وی افزود: به دنبال این وضعیت موجی ناپایدار در ساعاتی از روز جمعه تا صبح شنبه شرایط را برای وقوع بارندگی همراه با وزش باد نسبتاً شدید، احتمالاً رعدوبرق و رگبار پراکنده تگرگ، در استان کرمانشاه فراهم می‌کند.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه تصریح کرد: شرایط ناپایدار در نیمه شرقی و نواحی شمالی استان از نمود بیشتری برخوردار خواهد بود.

وی ادامه داد: به دلیل همراهی این موج با ریزش هوای سرد، بارش علاوه بر ارتفاعات و گردنه‌های برفگیر ممکن است در مناطق سردسیر به شکل برف مشاهده گردد.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه گفت: پیش بینی می‌شود کمینه دمای هوا در بامداد روز‌های شنبه تا دوشنبه در مناطق سردسیر و معتدل به حدود سه تا هفت درجه زیر صفر کاهش یابد و در ادامه هفته از دوشنبه تا اواخر هفته شاهد تقویت شرایط پایدار و روند افزایشی دما در استان خواهیم بود .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار