تعیین تکلیف ۶ طرح مهم اصفهان در سالی که گذشت

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اصفهان گفت: ۶ طرح مهم استان اصفهان که بیش از یک دهه معطل مانده بود، در سال ۱۴۰۱ تعیین تکلیف شد.

مهران زینلیان معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اصفهان اظهار کرد: سال ۱۴۰۱، پس از حدود یک دهه، موافقت اصولی نخستین دهکده لجستیک (بندر خشک) کشور در اصفهان با پیش‌بینی سرمایه گذاری بخش خصوصی و سیاست‌گذاری و حمایت بخش دولتی اخذ شد.


او به تعیین تکلیف اراضی علی آباد کلنگان پس از حدود ۵۰ سال اشاره و اضافه کرد: رفع چالش اراضی علی آباد کلنگان، از مصوبات سفر رئیس جمهوری به اصفهان بود که پس از پنج دهه بلاتکلیفی سه هزار و ۵۰۰ خانوار، سال گذشته حل و فصل شد.


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اصفهان ادامه داد: طرح مجموعه شهید کشوری پس از ۳۰ سال بلاتکلیفی، ابلاغ و امکان ساخت و ساز و صدور پروانه و پایان کار این مجموعه با در نظر گرفتن خدمات و پیش‌بینی زیربنای مورد نیاز مصوب شد.


زینلیان به رفع مشکل ۲ هزار و ۵۰۰ مالک اراضی فاز یک بهارستان در سال گذشته پرداخت و گفت: پس از ۲۰ سال بلاتکلیفی، با پیگیری مدیریت استان ۳۷ هکتار اراضی متعلق به ۲ هزار و ۵۰۰ مالک در مرحله یک شهر جدید بهارستان تعیین تکلیف و مقدمات لازم برای عملیات عمرانی فراهم شد.


او رفع مشکل اراضی ۴۲ هکتاری کارکنان دولت در شاهین شهر و میمه را از دیگر اقدامات مهم مدیریت استان در سال گذشته بیان کرد و افزود: این معضل حدود ۱۵ سال سبب بلاتکلیفی مالکان این اراضی شده بود.


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اصفهان اضافه کرد: تکمیل و ابلاغ طرح تفصیلی شهر کاشان پس از ۱۰ سال معطلی، از جمله دیگر اقدامات مهم سال گذشته بود؛ نقشه‌های اولیه طرح تفصیلی کاشان از پنج سال پیش تهیه شده بود که سال گذشته تکمیل و ابلاغ شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار