اتمام توزیع میوه تنظیم بازاری در استان کرمانشاه

مدیر تعاون روستایی کرمانشاه با اشاره به اتمام توزیع میوه تنظیم بازاری در استان، گفت : بازار کرمانشاه کشش توزیع بیشتر میوه تنظیم بازاری را نداشت.

ایرج صفایی مدیر تعاون روستایی کرمانشاه با اشاره به اتمام توزیع میوه تنظیم بازاری در استان کرمانشاه، گفت : توزیع میوه تنظیم بازاری تا پنجم فروردین ادامه داشت و در مجموع بیش از ۳۰۰ تن سیب و پرتقال تنظیم بازاری در استان توزیع شد.

صفایی با بیان اینکه توزیع میوه تنظیم بازاری منجر به تعدیل قیمت میوه در بازار شب عید استان شد، گفت: توزیع میوه تنظیم بازاری مانع از افزایش بی رویه قیمت میوه در استان شد و نقش مهمی در تثبیت قیمت میوه در بازار شب عید استان داشت.

مدیر تعاون روستایی استان کرمانشاه افزود: قیمت سیب و پرتقال در بازار شب عید استان به ترتیب تا ۴۵ و ۲۵ هزار تومان به ازای هرکیلوگرم هم رفت، اما توزیع میوه تنظیم بازاری جلوی افزایش قیمت‌ها را گرفت و قیمت‌ها را تثبیت کرد.

صفایی توضیح داد: بر اساس برنامه ابلاغ شده قرار بود توزیع میوه تنظیم بازاری صرفا در بازه زمانی ۲۴ تا ۲۹ اسفند انجام شود که توزیع را تا پنجم فروردین ادامه دادیم، البته بازار هم کشش توزیع بیشتر میوه تنظیم بازاری را نداشت.

وی تصریح کرد: در روز‌های چهارم و پنجم اسفند هیچ تقاضایی برای میوه تنظیم بازاری از سوی شهرستان‌ها نداشتیم.

وی اشاره‌ای به توزیع پنج تن خرمای تنظیم بازاری در استان به مناسبت ماه مبارک رمضان داشت و گفت: هم اکنون ۱۰.۵ تن رطب مضافتی از بم به سمت کرمانشاه در حال حمل است که امروز به استان می‌رسد و بلافاصله نسبت به عرضه آن اقدام خواهد شد.

وی اضافه کرد: قیمت مصرف کننده این خرما ۷۱ هزار و ۴۰۰ تومان خواهد بود .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار