باد و باران در راه اصفهان

رئیس مرکز پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی اصفهان گفت: برای جمعه وزش باد شدید و بارش رگبار‌های بهاری در سراسر استان پیش‌بینی می‌شود.

لیلا امینی رئیس مرکز پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: از فردا جمعه با نفوذ سامانه ناپایدار بارشی، در بیشتر مناطق استان افزایش ابر، وزش باد به نسبت شدید تا شدید و رگبار‌های بهاری همراه با رعدوبرق و احتمال تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

او با بیان اینکه شدت بارش‌ها در مناطق غرب و جنوب استان و به صورت رگباری است گفت: شدت وزش باد طی روز شنبه است که گاهی به‌صورت تندباد لحظه‌ای نیز خواهد بود.

رئیس مرکز پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان با پیش بینی ادامه وزش باد در استان تا روز یکشنبه ۱۳ فروردین گفت: وزش باد شدید و تندباد لحظه‌ای در مناطق مستعد به ویژه نیمه شرقی استان با خیزش گردوخاک محلی همراه است.

به گفته امینی، دمای هوای استان از روز شنبه تا یکشنبه ۶ تا ۹ درجه کاهش می‌یابد و وقوع خسارات ناشی از وزش باد شدید و تنش دمایی برای محصولات کشاورزی دور از انتظار نیست.

او اضافه کرد: بویین میاندشت با دمای چهار درجه زیر صفر و خور و بیابانک با دمای ۲۹ درجه بالای صفر به ترتیب سردترین و گرم‌ترین مناطق استان پیش بینی می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.