پرونده ۲۵۳ متخلف بهداشتی جغتای خراسان رضوی به مرجع قضایی رفت

سرپرست شبکه بهداشت و درمان جغتای گفت: ۲۵۳ واحد صنفی در این شهرستان خراسان رضوی به علت رعایت نکردن موازین بهداشتی به مراجع قضایی معرفی شدند.

غلامرضا شرفی سرپرست شبکه بهداشت و درمان جغتای گفت: طرح سلامت نوروزی از نیمه اسفند سال گذشته آغاز شده که در این مدت ۸۲۵ مورد بازرسی توسط کارشناسان بهداشت محیط از واحد‌های مختلف صنفی جغتای صورت گرفته است.

او افزود: ۴۶ متخلف به دلیل رعایت نکردن موازین بهداشتی با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی و چهار واحد متخلف بهداشتی نیز مهرو موم شدند.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان جغتای ادامه داد: همچنین از آغاز کار ستاد خدمات سفر شهرستان ۵۳۰ کیلوگرم مواد فاسد و تاریخ گذشته در بازرسی از مراکز تهیه، توزیع و فروش مواد غذایی، اماکن عمومی و اقامتی جغتای توسط بازرسان بهداشت محیط کشف و ضبط شده است.

شرقی بیان کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه موارد و مشکلات بهداشتی در حوزه بهداشت اماکن تهیه و توزیع مواد غذایی، عمومی و آب شرب، مراتب را برای پیگیری و نظارت، به سامانۀ ۱۹۰ اعلام کنند.

اکنون ۴۵ مرکز خدمات جامع سلامت فعال، ۳۱ پایگاه شهری و یک پایگاه روستایی، ۱۹۵ خانه بهداشت و ۶ بیمارستان زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی سبزوار به جمعیت شهرستان‌های جوین، جغتای، خوشاب، داورزن و ششتمد در غرب خراسان رضوی خدمات بهداشتی و درمانی ارائه می‌کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.