گرین‌وود حق تمرین با منچستریونایتد را از دست داد

منچستریونایتد به میسون گرین‌وود اعلام کرده به خاطر هشدار شرکای تجاری حداقل تا فصل آینده نمی‌تواند برای این تیم بازی کند.

گفته می‌شود باشگاه منچستریونایتد بازگشت میسون گرین‌وود را در این دوره رد کرده است. منافع تجاری به عنوان بخشی از دلیل این تصمیم آن‌ها ذکر شده است.

به این ترتیب در‌های تمرین باشگاه منچستریونایتد حداقل تا فصل ۲۴-۲۰۲۳ روی گرین‌وود بسته است. شیاطین سرخ نگران هستند که صدور اجازه تمرین به این بازیکن برای منابع تجاری آن‌ها بد باشد. شرکای تجاری یونایتد این موضوع را یک کابوس برای وجهه عمومی باشگاه می‌دانند.

باشگاه منچستریونایتد در حال انجام تحقیق در مورد رفتار‌های گرین‌وود پس از تبرئه او از سوی پلیس است. پلیس منچستر بعد از چند ماه بررسی تمام اتهامات مربوط به تجاوز جنسی و آسیب جسمی علیه بازیکن یونایتد را رد کرده است.

طبق گزارش‌ها، گرین‌وود از زمانی که رفع اتهام شده، مذاکرات منظمی با باشگاه داشته و تمایل خود را برای بازگشت به زمین ابراز کرده است. در باشگاه، اما در مورد اینکه آیا باید او را بازگرداند یا خیر، اختلاف نظر شدیدی وجود دارد. برخی معتقدند که باید به گرین‌وود یک فرصت دوباره داد، اما شرکای تجاری یونایند نگران این هستند که چنین کاری باعث آسیب زدن به اعتبار این باشگاه بزرگ شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار