دادستان عمومی و انقلاب اصفهان با تاکید بر حمایت قاطعانه دستگاه قضایی از آمران به معروف، از راه‌اندازی شعب ویژه به‌منظور رسیدگی به موضوع عفاف و حجاب خبر داد.

محمد موسویان دادستان عمومی و انقلاب استان اصفهان در حاشیه چهاردهمین جلسه قرارگاه نوروزی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اشاره به کشف حجاب برخی زنان گفت: اداره نظارت بر اماکن عمومی، اتحادیه اصناف و میراث فرهنگی وظایف ذاتی خود در این خصوص را باید انجام دهند تا از وقوع جرم مشهود در حوزه عفاف و حجاب جلوگیری شود.


او با یادآوری اینکه ۲۶ دستگاه و نهاد در موضوع عفاف و حجاب مسئول هستند و این امر نباید فقط به پلیس و دستگاه قضایی محدود شود، تاکید کرد: دستگاه قضایی همانطور که وظیفه دارد تا در مورد ترک فعل دستگاه‌ها در موضوعات مختلف برخورد قانونی کند، در زمینه ترک فعل آن‌ها در حوزه عفاف و حجاب هم برخورد خواهد کرد و با دستگاه‌ها و نهاد‌هایی که به افراد بی‌حجاب خدمات ارائه دهند برخورد می‌کند.


دادستان عمومی و انقلاب اصفهان با تاکید بر اینکه دستگاه قضایی قاطعانه از آمران به معروف حمایت می‌کند، به راه‌اندازی شعب ویژه به‌منظور رسیدگی به موضوع عفاف و حجاب اشاره کرد و افزود: دستگاه قضایی با هرگونه عرضه پوشاک که مروج برهنگی و فرهنگ منحط غربی باشد نیز برخورد می‌کند.

موسویان همچنین با قدردانی از پلیس برای تقویت امنیت در ایام نوروز با وجود افزایش سفر‌ها گفت: به مجرمان خطرناکی که در زندان به سر می‌برند به هیچ عنوان مرخصی اعطاء نمی‌شود و سایر سارقان زندانی نیز فقط در صورتی که پلیس موافق اعطای مرخصی به آنان باشد می‌توانند به مرخصی بروند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عادل
۰۰:۱۲ ۱۲ فروردين ۱۴۰۲
امیدواریم عکس العمل قاطع از قوه قضاییه ببینیم وگرنه مردم به راحتی نفاق رو تشخیص میدهند و اعتماد مردم به نظام مسلمان از بین خواهد رفت.