۱۲ فروردین، روز تجلی اراده ملت در تثبیت انقلاب اسلامی است

استاندار همدان با صدور پیام تبریک به مناسبت روز جمهوری اسلامی، ۱۲ فروردین را روز تجلی اراده ملت در تثبیت انقلاب اسلامی خواند.

علیرضا قاسمی فرزاد پیام تبریک روز یکشنبه علیرضا قاسمی فرزاد که نسخه‌ای از آن به ایرنا نمابر شده آمده است: روز جمهوری اسلامی ایران برگ زرینی از افتخارآفرینی ملتی است که همانند آن در هیچ مقطعی از تاریخ دیده نمی‌شود.

در ادامه این پیام آمده است: حضورِ ملی مردم در این روز نشان از بالندگی و رشادت و بلوغ فکری مردم این دیار کهن و تاریخ‌ساز دارد.

این پیام می‌افزاید: اکنون نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با پشتوانه «آری» از مردم، برفراز قله رفیع مقاومت اسلامی که دستاوردی شکوهمند از عظمت و استقلال را برایمان به ارمغان آورد، ایستاده است.

استاندار همدان در این پیام می‌افزاید: اینجانب ضمن گرامی‌داشت این روز بزرگ و تبریک مجدد بهار طبیعت و بهار قرآن و آرزوی قبولی طاعات و عبادات مردم شریف استان همدان و عرض تسلیت به مناسبت وفات ام‌المومنین حضرت خدیجه کبری (س)، عظمت ملّت شریف ایران اسلامی را در ظل توجه حضرت، ولی عصر (عج) از درگاه خداوند سبحان مسئلت دارم.

در ادامه این پیام آمده است: امیدوارم در این سال که به تدبیر رهبر معظم انقلاب حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (حفظه‌الله‌تعالی) به عنوان سال "مهار تورم و رشد تولید" نامگذاری شده است، با برنامه‌ریزی مسئولان و حمایت همه‌جانبه ملت بصیر و ولایت‌مدار در جهت حمایت و پشتیبانی از صنایع و تولیدات داخلی و رفع موانع و مشکلات پیش‌رو، شاهد رونق تولید و مهار تورم باشیم تا با اجرای برنامه‌های دولت مردمی و انقلابی سیزدهم در راستای منویات مقام عظمای ولایت، گام‌های استواری در راه توسعه و پیشرفت کشور برداریم.

به گزارش ایرنا، پس از پیروزی انقلاب اسلامی همه پرسی پیرامون نظام جمهوری اسلامی به فرمان امام خمینی (ره) برگزار شد و حدود ۹۸/۲٪ واجدان شرکت با دادن رأی «آری» در روز ۱۲ فروردین ۱۳۵۸ با برپایی نظام جمهوری اسلامی در ایران موافقت کردند که همه ساله به عنوان روز جمهوری اسلامی گرامی داشته می‌شود.

۱۲ فروردین روز استقرار حاکمیت الله بر ملت بزرگ و فهیم ایران اسلامی و همه مستضعفان و آزادیخواهان جهان مبارک باد.

منبع:ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.