ناکامی یاران اسفندیار در لیگ برتر والیبال روسیه

اورال اوفا باز هم مقابل فاکل شکست خورد تا از صعود به جمع هشت تیم نهایی لیگ روسیه باز بماند.

با وجود تمام فراز و نشیب‌هایی که در مرحله مقدماتی رقابت‌های لیگ روسیه برای اورا اوفا وجود داشت نهایتاً این تیم به کار خود با رتبه هشتمی پایان داد. البته در این بین امیرحسین اسفندیار، ستاره ایرانی یکی از بهترین بازیکنان این تیم بود و نقشی کلیدی برای تیم ایفا کرد.

با توجه به قوانین لیگ روسیه تیم‌های پنجم تا دوازدهم جدول به شکل پلی‌آف با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت تا در نهایت چهار تیم به چهار تیم اول دور مقدماتی که به شکل مستقیم راهی پلی‌آف اصلی شده‌اند، اضافه شوند.

پس از اتمام دوره مقدماتی مشخص شد که یاران امیرحسین اسفندیار در این مرحله با اوفا روبه‌رو خواهند شد. اوفا در دور رفت مقابل حریف سرسخت خود قرار گرفت و در یک بازی تقریبا نزدیک با نتیجه ۳-۱ شکست خورد.

یاران امیرحسین اسفندیار امیدوار بودند که در بازی برگشت کار را جبران کنند تا همچنان به صعود امیدوار باقی بمانند، اما دیشب اوفا با نتیجه مشابه دیدار رفت برابر فاکل شکست خورد تا به تلخ‌ترین شکل ممکن از صعود به مرحله نهایی پلی آف لیگ روسیه باز بماند. امیرحسین اسفندیار در این مسابقه نمایش خوبی داشت و موفق شد ۱۴ امتیاز برای تیمش کسب کند، اما نتوانست جلوی حذف اوفا را بگیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار