عرضه ۵۰۰ عنوان کتاب رضوی در نمایشگاه‌های کتاب در حرم مطهر رضوی

مدیر عامل به‌نشر گفت: همزمان با نوروز ۱۴۰۲ و ماه مبارک رمضان، ۲ نمایشگاه کتاب در صحن پیامبر اعظم حرم مطهر رضوی برپا شده است.

حسین سعیدی مدیر عامل به‌نشر گفت: آستان قدس رضوی که میزبان اصلی زائران امام رضا (ع) است، علاوه بر خدمات گسترده برای تسهیل زیارت، ویژه‌برنامه‌های فرهنگی متعددی نیز پیش‌بینی کرده است تا سوغات فرهنگی مناسبی را برای زائران نوروزی حرم مطهر رضوی ارائه کند،  از جمله این برنامه‌ها، طرح‌های کتاب محور است که به همت به‌نشر انتشارات آستان قدس رضوی تدارک دیده شده است.

او افزود: در ایام نوروز ۲ نمایشگاه کتاب در حرم مطهر رضوی، در صحن پیامبر اعظم ورودی باب الرضا (ع)، ورودی باب الجواد (ع)، راه اندازی شده است.

مدیر عامل به‌نشر ادامه داد: به دلیل حضور گسترده زائران و شلوغی حرم مطهر رضوی در لحظه تحویل سال و روز‌های ابتدایی سال ۱۴۰۲ این نمایشگاه‌های کتاب از سوم فروردین دایر شده است که دوستداران کتاب با آسودگی خاطر و آرامش بیشتری بتوانند کتاب‌های مورد علاقه خود را مطالعه و تهیه کنند.

سعیدی بیان کرد: در این نمایشگاه‌ها بیش از ۵۰۰ عنوان کتاب در موضوعات مختلف سبک زندگی اسلامی، ائمه معصومین (ع)، ادبیات پایداری، فرهنگ ایثار و شهادت در قالب‌های متنوع رمان، داستان و تاریخ شفاهی به زائران ارائه می‌شود تا بتوانیم پاسخگوی نیاز‌های مختلف زائران حرم مطهر رضوی در فرهنگ‌های مختلف باشیم.

او با اشاره به برگزاری این نمایشگاه‌های کتاب تا پایان ماه مبارک رمضان، تصریح کرد: علاقمندان می‌توانند در این نمایشگاه، آثار مورد علاقه خود را تا ۱۰ درصد تخفیف تهیه کنند.

مدیر عامل به‌نشر با اشاره به عرضه کتاب‌ها و محصولات فرهنگی در بسته بندی‌های موضوعی جهت خرید زائران به عنوان سوغات تاکید کرد: ۳ بسته موضوعی ویژه ماه رمضان، عبادت و سوغات زائر با الگوگیری از نقوش اسلامی حرم مطهر رضوی تهیه شده است. زائران می‌توانند این بسته‌ها را که شامل اقلامی همچون کتاب، سوغات فرهنگی، قطعه‌ای فرش متبرک حرم، سجاده، مهر و اقلام متبرک رضوی است را با تخفیف خریداری کنند و به عنوان سوغات زائر به عزیزان خود هدیه دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار