مشهد به مناسبت روز اوتیسم آبی می‌شود

مشاور شهردار مشهد در امور افراد با نیاز‌های ویژه گفت: به مناسبت روز جهانی اوتیسم، شهر مشهد در روز ۱۳ فروردین‌ آبی خواهد شد.

جواد شکوری مشاور شهردار مشهد در امور افراد با نیاز‌های ویژه  گفت: ۱۳ فروردین‌ روز جهانی اوتیسم است و در کشور‌های توسعه یافته با منور کردن ساختمان‌ها و فضای شهر به رنگ آبی، نسبت به آگاه سازی درخصوص اوتیسم فرهنگسازی می‌شود.

او با اشاره به اینکه شعار مدیریت شهری در دوره ششم، جهانشهر برکت و کرامت است، افزود: قصد داریم تا روز ۱۳ فروردین به منظور خشنودی خانواده‌هایی که عضوی از آنان دارای بیماری اوتیسم است، ارتقا فرهنگ عمومی و در راستای آموزش نسبت به رفتار بهتر با فرد اوتیسمی از نماد آبی استفاده کنیم.

مشاور شهردار مشهد در امور افراد با نیاز‌های ویژه ادامه داد: به همین دلیل در روز جهانی اوتیسم، ساختمان شهرداری مشهد، منطقه ثامن و سایر نقاط دیگر شهر با استفاده از المان‌ها و بیلبورد‌های شهر آبی خواهد شد؛ همچنین در منطقه دو، ۶۵ عدد سان لایت در محور توس، میدان جانباز، بولوار شهید ساجدی و بزرگراه شهید چراغچی نصب خواهد شد و ۳۳۰ عدد والواشر در بزرگراه شهید چراغچی و بولوار توس از میدان شهید فهمیده تا توس ۹۱ نصب می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.