اجرای جشن‌ها و برنامه‌های مذهبی در بوستان‌های سطح شهر مشهد

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و امور بین‌الملل شهرداری مشهد گفت: در هر کدام از بوستان‌های حجاب، بهار، بهشت، نیلوفر آبی، گل‌آرا، اردیبهشت، سحر، کوهسنگی، پژوهش، ملت، رودپارک و نیلوفر بخشی از برنامه‌هایی، چون برنامه‌های طنز، مسابقه، بازی، تفریح و برنامه‌های مذهبی و قرآنی اجرا می‌شود.

سیدناصر نعمتی رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و امور بین‌الملل شهرداری مشهد در خصوص برگزاری جشن‌های خانوادگی در بوستان‌های مشهد گفت: به دلیل تقارن ماه مبارک رمضان و نوروز، شهرداری جشن‌هایی را در بوستان‌های سطح شهر برنامه‌ریزی کرده که شامل اجرای گروه‌های سرود، برنامه‌های طنز، مسابقه‌های استیج، بازی‌ها، تفریح‌های خانوادگی از جمله برای کودکان و فرزندان خانواده‌ها و نورافشانی در برخی مکان‌ها است.

او افزود: برنامه‌های مذهبی و قرآنی از جمله ترتیل‌خوانی قرآن، تواشیح و سخنرانی نیز برنامه‌ریزی شده، حتی در برخی از این مکان‌ها برنامه‌های ویژه‌تری مانند مداحی و دمامه‌زنی نیز در نظر گرفته شده است. غرفه محصولات خانوادگی نیز در برخی از این بوستان‌ها وجود دارد.

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و امور بین‌الملل شهرداری مشهد ادامه داد: پویشی به نام مشهد مهربان متناسب با ماه مبارک رمضان برنامه‌ریزی شده تا مردم بتوانند در آزادی زندانیانی که جرایم غیر عمد دارند، مشارکت کنند.

نعمتی بیان کرد: در هر کدام از بوستان‌های حجاب، بهار، بهشت، نیلوفر آبی، گل‌آرا، اردیبهشت، سحر، کوهسنگی، پژوهش، ملت، رودپارک و نیلوفر بخشی از این برنامه‌ها اجرا می‌شود، برخی بوستان‌ها فعالیت‌های تخصصی متناسب با تم و فضای پارک را نیز برنامه‌ریزی کرده‌اند، این برنامه‌ها در برخی بوستان‌ها تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت.

او تصریح کرد: غرفه‌های متفاوتی برای کودکان در بوستان‌ها در نظر گرفته شده که شامل بازی‌ها و تفریح‌های ویژه کودکان است، موارد آموزشی و بازی‌های گروهی نیز در این غرفه‌ها وجود دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.