ایمانیه:

ابعاد ظرفیت‌های درمانی فارس ملی و بین‌المللی است

استاندار فارس گفت: ظرفیت‌های درمانی فارس دارای ابعاد ملی و بین‌المللی است و توسعه زیرساخت‌های درمانی در بخش‌های مختلف باید در دستور کار باشد.

محمدهادی ایمانیه در حاشیه بازدید از بیمارستان شماره ۲ تامین اجتماعی فارس که در شیراز در دست احداث است، همزمانی بهار قرآن و بهار طبیعت را سرآغازی نو برای خدمت رسانی به جامعه برشمرد و گفت: کلانشهر شیراز یکی از قطب‌های اصلی درمانی در جنوب کشور است و امکانات موجود تامین اجتماعی، که عهده دار درمان مستقیم بیمه شدگان سازمان است، نیاز مراجعه کنندگان را برآورده نمی‌کند.

او گفت: خیل عظیمی از بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی برای مراجعه به بیمارستان شهید بهشتی با مشکلات و محدودیت‌هایی روبرو هستند؛ بنابراین عملیات ساخت بیمارستان دوم تامین اجتماعی در کلانشهر شیراز با هدف ارایه خدمات درمان مستقیم در دستور کار قرار گرفت.

ایمانیه در ادامه با قدردانی از تلاش‌هایی که در این زمینه انجام شده است، گفت: خوشبختانه عملیات احداث فاز اول این بیمارستان با زیربنای هفتاد هزار متربع به پایان رسیده که امیدواریم با بهره برداری از این پروژه بیش از ۵۰۰ تخت بیمارستانی برای تشخیص، درمان و تامین سلامت بیمه شدگان تامین اجتماعی در چرخه‌ی خدمت رسانی قرار گیرد.

نماینده عالی دولت در فارس همچنین از هماهنگی‌های انجام شده با مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به منظور تجهیز این بیمارستان به تمامی امکانات درمانی خبر داد و گفت: این پروژه کلان بیمارستانی، باید بتواند تمامی نیاز‌های بیماران سازمان تامین اجتماعی را تامین کند و نیازی به ارجاع بیماران به سایر مراکز درمانی نباشد.

استاندار فارس بر تعامل همه دستگاه‌ها برای تسریع در اتمام روند اجرایی احداث این پروژه تاکید کرد و گفت: در بازدید امروز مشکلاتی که این پروژه با شهرداری شیراز داشت، در دستور کار قرار گرفت و با تدابیر اتخاذ شده امیدواریم در آینده نزدیک عملیات احداث فاز دوم این پروژه آغاز شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار