بازگشت رنگ قرمز به نقشه کرونایی خراسان رضوی

رنگ قرمز به نقشه کرونایی خراسان رضوی بازگشت.

محمد پهلوان کاشی رئیس کمیته رسانه و اطلاع‌رسانی قرارگاه مدیریت کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: بر اساس آخرین اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی رنگ قرمز به نقشه کرونایی استان بازگشت و اکنون شهرستان کوهسرخ به علت افزایش تعداد مبتلایان در وضع قرمز قرار دارد.

او  افزود: اکنون ۲۷ شهرستان خراسان رضوی در وضع زرد و ۶ شهرستان در وضع آبی قرار دارند و هیچ شهرستانی با وضع نارنجی در خراسان رضوی وجود ندارد.

رئیس کمیته رسانه و اطلاع‌رسانی قرارگاه مدیریت کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: هم اکنون مشهد و شهرستان‌های باخرز، بجستان، بردسکن، تربت جام، تربت حیدریه، جغتای، چناران، گلبهار، خلیل آباد، درگز، رشتخوار، زاوه، سبزوار، ششتمد، سرخس، فریمان، فیروزه، قوچان، کاشمر، کلات، گناباد، مه ولات، نیشابور، زبرخان، میان جلگه و خوشاب در وضع زرد کرونایی قرار دارد.

پهلوان بیان کرد: شهرستان‌های بینالود، تایباد، خواف، خوشاب، داورزن و صالح آباد در خراسان رضوی در وضع آبی کروناییقرار دارند.

او تصریح کرد: به مردم توصیه می‌شود برای کاهش و قطع انتقال چرخه این بیماری در جامعه، دستور‌های بهداشتی را رعایت و در نخستین فرصت برای دریافت دز یادآور واکسن کرونا به مراکز واکسیناسیون کووید۱۹ مراجعه کنند تا از ورود به موج جدید کرونا و پیامد‌های آن جلوگیری شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.