شاید دوئل قلعه‌نویی - کارپین تکرار نشود

بنابر آنچه که رییس فدراسیون فوتبال روسیه اعلام می‌کند، مشخص نیست که این کشور مسابقه مجددی مقابل ایران در فیفادی ماه ژوئن داشته باشد.

با پایان فیفادی ماه مارس (فروردین)، تیم‌های ملی فعالیت خود را در ماه خرداد و پس از اتمام فصل باشگاهی از سر خواهند گرفت و کشور‌های مختلف در تدارک برای انجام مسابقات دوستانه هستند.

در ایران، فدراسیون فوتبال با توجه به برگزاری رقابت‌های آسیای مرکزی (کافا)، امیدوار است مسابقات خوبی را در این تورنمنت مقابل کشور‌هایی مثل روسیه و ازبکستان انجام بدهد، اما رییس فدراسیون روسیه، الکساندر دیوکوف، تایید نکرد که این کشور قطعا در این رقابت‌ها شرکت می‌کند.

او در نشستی با حضور خبرنگاران گفت: ما همه احتمالات موجود را در نظر خواهیم گرفت و یک انتخاب خوب خواهیم داشت و گزینه‌هایی را انتخاب می‌کنیم که به تیم ملی روسیه پیشرفت بدهد. شرکت در تورنمنت کافا برای طرفداران روسیه جالب است، اما باید امکان شرکت در این تورنمنت را بررسی کنیم و برای تصمیم‌گیری باید تمام اطلاعات را داشته باشیم؛ اینکه چه تیمی در مسابقات شرکت می‌کند و در کدام زمین‌ها بازی می‌کنیم و بعد از آن درباره این مسئله تصمیم خواهیم گرفت و اگر در این تورنمنت شرکت نکنیم، آن وقت برگزاری مسابقات دوستانه راه حل ما خواهد بود.


دیوکوف تایید کرد حتما تیم ملی روسیه در ماه خرداد به میدان خواهد رفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار