حضور اثرگذار قهرمان المپیک در کلاس مربیگری اتحادیه جهانی؛

قاسمی: خوشحالم که می‌توانم برای کشتی مثمرثمر باشم

کمیل قاسمی دارنده مدال طلای بازی‌های المپیک ، به عنوان مدرس در کلاس مربیگری اتحادیه جهانی کشتی شرکت کرد.

با دعوت اتحادیه جهانی کشتی، کمیل قاسمی قهرمان و نایب قهرمان المپیک و دارنده مدال نقره رقابت‌های جهانی کشتی آزاد، به‌عنوان مدرس در کلاس مربگیری کشتی در شهر چیانگ‌مای تایلند شرکت کرد.

کمیل قاسمی سرمربی تیم ملی کشتی آزاد کامبوج با بیان اینکه این دوره مربیگری و داوری در سطح یک برگزار شد، اظهار داشت: برگزاری این دوره به درخواست کمیته ملی المپیک تایلند و فدراسیون کشتی صورت گرفت و من به همراه وینسنت آکا افسر توسعه کشتی در اتحادیه جهانی و آشوب کومار داور بین‌المللی که در بخش داوری اتحادیه جهانی کشتی همکاری می‌کنند به مدت ۵ روز مباحث تئوری و عملی کشتی را به حاضرین آموزش دادیم.

وی افزود: بیش از ۳۰ شرکت کننده در دوره آموزشی برگزار شده حاضر بودند و مسئولان اتحادیه جهانی کشتی نیز بر عملکرد کلاس‌ها نظارت داشتند.

حضور اثرگذار قهرمان المپیک در کلاس مربیگری اتحادیه جهانی/ قاسمی: خوشحالم که می‌توانم برای کشتی مثمرثمر باشم

قهرمان المپیک ضمن ابراز خرسندی از پاسخ مثبت به اتحادیه جهانی کشتی مبنی بر حضور در این دوره آموزشی، ابراز داشت: بسیار خوشحالم از اینکه علاوه بر کسوت سرمربیگری تیم کشتی آزاد کامبوج توانستم به تدریس و آموزش در سطح وسیع‌تر و در فضای جدیدتری در کشتی بپردازم تا در آینده نیز مفیدتر و مثمرثمرتر باشم.

حضور اثرگذار قهرمان المپیک در کلاس مربیگری اتحادیه جهانی/ قاسمی: خوشحالم که می‌توانم برای کشتی مثمرثمر باشم

قاسمی درخصوص کلاس‌های آموزشی آینده اتحادیه جهانی کشتی، گفت: بسیاری از کشور‌ها درخواست حضور مدرس و دوره‌های آموزش مربیگری را به اتحادیه جهانی کشتی ارائه می‌دهند و اتحادیه نیز طبق درخواست‌ها با هدف توسعه کشتی، کلاس‌هایی را برگزار خواهد کرد که در آن‌ها نیز حضور خواهم یافت.

نایب قهرمان المپیک و جهان در پایان با بیان اینکه در اردیبهشت‌ماه سال جاری مسابقات قهرمانی بازی‌های جنوب شرق آسیا ( SEA Southeast Asian Games) را به میزبانی کامبوج خواهیم داشت، گفت: در حال حاضر طبق برنامه از پیش تدوین شده و برای رسیدن به آمادگی لازم، تمرینات کشتی گیران کامبوجی در ایران دنبال می‌شود و امیدوارم با رسیدن به شرایط مطلوب در رقابت‌های جنوب شرق آسیا بتوانیم نتایج ارزشمندی را به دست آوریم.

حضور اثرگذار قهرمان المپیک در کلاس مربیگری اتحادیه جهانی/ قاسمی: خوشحالم که می‌توانم برای کشتی مثمرثمر باشم

کمیل قاسمی یکی از سنگین وزن‌های خوشنام و مطرح کشتی کشورمان بیش از یک سال است که برای ارتقای سطح کشتی جنوب شرق آسیا راهی کشور کامبوج شده و در این مدت به‌عنوان سرمربی تیم کشتی آزاد این کشور موفقیت‌های چشمگیری را به دست آورده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار