مهلت یوفا برای تعیین تکلیف پرونده بارسا

کمیته انضباطی یوفا برای تعیین تکلیف پرونده رسوایی داوری بارسلونا ضرب‌الاجل تعیین کرده و قبل از ماه ژوئن حکم اولیه را صادر خواهد کرد.

یوفا دو هفته پیش اعلام کرد که تحقیقاتی را برای روشن شدن موضوع پرداخت‌های بارسلونا به خوزه ماریا انریکز نگریرا، نایب رئیس سابق کمیته داوران اسپانیا، آغاز کرده است.

یوفا به بارسلونا اعلام کرده است که دو بازرس سوئیسی به نام‌های ژان ساموئل لئوبا و میرجان کولر را برای تحقیق در مورد این پرونده انتخاب کرده است. طبق ادعای آاس، یوفا به بازرسان خود اعلام کرده است که هرچه زودتر باید نتیجه تحقیقات اعلام شود و حداکثر تا پایان ماه می‌و قبل از ماه ژوئن، حکم اولیه صادر شود.

دلیل عجله یوفا این است که در صورت محرومیت بارسلونا و طبعا ادعای فرجام‌خواهی این باشگاه، وضعیت بارسلونا قبل از شروع فصل ۲۴-۲۰۲۳ مشخص شده باشد. بارسا قطعا اگر یک سال از حضور در رقابت‌های اروپایی محروم شود (جریمه احتمالی یوفا)، ابتدا به کمیته استنیاف یوفا و سپس به دادگاه CAS درخواست فرجام خواهد داد. اگر حکم اولیه یوفا بعد از ماه ژوئن اعلام شود، بارسلونا می‌تواند با تعلیق موقت محرومیت خود، در لیگ قهرمانان به میدان برود و این چیزی نیست که مورد نظر یوفا باشد.

برچسب ها: یوفا ، بارسا ، داوری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار