حقوق ۴۰۰ میلیون یورویی برای فوق ستاره

پیشنهاد رسمی الهلال به مسی

باشگاه الهلال عربستان پیشنهادی رسمی برای لیونل مسی فرستاد.

روزنامه عربستانی عکاظ در خبری مدعی شد که باشگاه الهلال پیشنهاد رسمی به لیونل مسی ارائه کرده است.

عکاظ نوشت: با توجه به منابع خصوصی متوجه شدیم که باشگاه الهلال عربستان پیشنهادی رسمی به لیونل مسی برای پیوستن به این باشگاه ارائه کرده است.

خبری که حالا نیز توسط منابع موثق اروپایی تأیید شده است.

شامگاه سه‌شنبه، فابریتزیو رومانو، معروف‌ترین خبرنگار فعال در حوزه نقل و انتقالات، با انتشار توییتی نوشت: الهلال پیشنهاد رسمی با دستمزد ۴۰۰ میلیون یورو در سال را به لیونل مسی ارائه داده است. اما اولویت اول لئو، حضور در فوتبال اروپاست. پیشنهاد پاریس نیز در این مرحله توسط کاپیتان تیم ملی آرژانتین رد شده، ضمن اینکه بارسلونا منتظر مسئله فیرپلی مالی است تا پیشنهاد خود را ارائه کند.

روزنامه اسپانیایی مارکا نیز تیتر جالب "مادر همه پیشنهادها: الهلال عربستان به مسی سالانه ۴۰۰ میلیون پیشنهاد می‌دهد! " را برای این خبر انتخاب کرده است. مارکا در ادامه با اشاره به توییت رومانو نوشت: امروز، در مارکا، ما در مورد یک "راه سوم" برای آینده مسی صحبت می‌کردیم، متفاوت از مسیر پاری‌سن‌ژرمن و بارسا؛ و رومانو به تازگی در خبری آن را تایید کرده است: الهلال، معتبرترین باشگاه عربستان سعودی، پیشنهادی چشمگیری به لئو مسی داده است: حدود ۴۰۰ میلیون یورو در سال!


این خبر که کلمه به کلمه آن توسط مارکا تایید می‌شود، برای اولین بار به صورت واقعی، به دست مسی رسیده و آژیر‌هایی از عربستان به صدا در آمده است. الهلال (یعنی دولت عربستان سعودی) حاضر است بیشترین مبلغی را که یک فوتبالیست در تاریخ دریافت کرده است را به ازای دستمزد ناخالص، به این بازیکن آرژانتینی بپردازد.

دستمزد ۴۰۰ میلیون در سال که تمام رکورد‌ها را خواهد شکست، از جمله ۲۰۰ میلیون یورویی که کریستیانو رونالدو در باشگاه رقیب الهلال، یعنی النصر، دریافت می‌کند.

از سوی دیگر، رومانو نیز آنچه که مارکا به آن اشاره کرده است را تأیید می‌کند: اولویت لئو، در حال حاضر، همچنان ادامه حضور در فوتبال اروپا (بارسا، پاری‌سن‌ژرمن... یا یک شگفتی ناشناخته) است. به یاد داشته باشیم که بارسلونا رؤیای جذب لئو را در سر می‌پروراند، اما هنوز هیچ پیشنهاد مشخصی به او نداده‌اند؛ و به یاد داشته باشید که پاری‌سن‌ژرمن قبلاً پیشنهاد خاصی به مسی داده است، اما آن‌ها (لئو و پدرش، خورخه) هنوز پاسخی به آن نداده‌اند. اوضاع هم در پاریس گل‌آلود شده است، چون مسی خواهان یک پروژه برنده است، ضمن اینکه اخیرا او از سوی هواداران پاریس هو می‌شود. وضعیت باز است، میلیون‌ها یورو از پول‌های سعودی‌ها نیز روی میز است.

برچسب ها: الهلال عربستان ، مسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۴ ۱۶ فروردين ۱۴۰۲
اون وقت استقلال بخاطر یک میلیون یورو از آسیا حذف میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۳ ۱۶ فروردين ۱۴۰۲
من یه سوال دارم چرا اونا انقدر پول دارن و ما فقیریم در حالی که ما هم نفت و گاز و پتروشیمی معدن و خیلی چیزا داریم ....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۳ ۱۶ فروردين ۱۴۰۲
چون سیاست های که در پیش گرفتن درسته .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۱ ۱۶ فروردين ۱۴۰۲
عربستان در مسیر پیشرفت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۵ ۱۵ فروردين ۱۴۰۲
مسیییییی عشق
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۶ ۱۵ فروردين ۱۴۰۲
اگه میخواد اسطوره بمونه نباید بره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۸ ۱۵ فروردين ۱۴۰۲
چرا به آرمان رمضان پور در تیم استقلال فرصت بازی داده نمی شود جناب ساپینتوی عزیز.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۶ ۱۵ فروردين ۱۴۰۲
سلام ،

ببرش ،
من هم فتح الله زاده می فرستم بیاید ،

پیمان اشراقی.
آخرین اخبار