توزیع ۷۰۰ بسته معیشتی و آموزشی در سردشت

دبیر نهاد بنیاد علوی سردشت گفت: به مناسبت ماه رمضان ۷۰۰ بسته معیشتی و آموزشی در این شهرستان توزیع شده است.

ناصر عابدی دبیر نهاد بنیاد علوی در سردشت گفت: این نهاد به مناسبت ماه رمضان، ۷۰۰ بسته معیشتی و آموزشی میان خانواده‌های نیازمند این شهرستان توزیع کرده است.

وی اضافه کرد: از این تعداد، ۴۰۰ بسته معیشتی بوده که هر بسته دارای پنج قلم شامل رب گوجه، حبوبات، قند، ماکارونی و خرما و در مجموع برای آن‌ها یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال هزینه شده است.

عابدی ادامه داد: ۳۰۰ بسته آموزشی هم شامل یک کیف (کوله پشتی) و نوشت افزار است که برای آن‌ها نیز یک میلیارد و ۵۰ میلیون ریال هزینه شده بود که در مناطق محروم و حاشیه شهر بین دانش آموزان نیازمند توزیع شد.

وی گفت: علاوه بر این بسته‌های معیشتی و آموزشی، سه هزار دست لباس مدرسه شامل مقنعه، مانتو و شلوار بین دانش آموزان دختر نیازمند توزیع شد که برای آن‌ها نیز ۱۶ میلیارد ریال هزینه شده بود.

دبیر نهاد بنیاد علوی در شهرستان سردشت اضافه کرد: در راستای ترویج فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه ۲۰۰ چادر زنانه نیز بین بانوان این شهرستان توزیع شد که برای خرید و دوخت این چادر‌ها نیز دو میلیارد ریال هزینه شده است.

مؤسسه بنیاد علوی بازوی محرومیت زدایی و مجری طرح‌های فرهنگی، اجتماعی و حمایتی بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی است که در سال ۱۳۸۴، پس از تغییرساختار معاونت محرومان بنیاد مستضعفان تأسیس شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.