فرماندار زرند:

به افراد بی حجاب خدمات داده نشود

فرماندار زرند گفت: درادارات ونهادهای خدماتی شهرستان زرند به افراد بی حجاب خدمات دولتی ارائه نشود.

فرماندار زرند در اولین جلسه شورای اداری زرند در سال جدید گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی این شهرستان باید برای تحقق شعار سال که از سوی رهبر معظم انقلاب به نام «مهار تورم و رشد تولید» نامگذاری شد، در راستای رفع موانع تولید تمام مدیران بایستی پای کار باشند و جهت رفع موانع تولید، با همدلی و همفکری، اقدام کنند.

او با بیان اینکه هیچگونه تعلل و بهانه تراشی در راه رشد تولید و رفع موانع تولید از مدیران پذیرفته نیست، اظهارکرد: تمامی مدیران به دنبال پیدا کردن راه‌های قانونی رفع موانع تولید باشند.

فرماندار زرند ماه رمضان را فرصتی مناسب برای خودسازی دانست و از مدیران خواست در این ماه مبارک ضمن انس با قرآن تمام تلاش خود را در جهت خدمت به مردم به کار گیرند.

حسینی نژاد افزود: موضوع عفاف و حجاب از بحث دینی مذهبی خارج شده و بسمت سیاسی و اجتماعی پیش رفته است، تذکر لسانی و امر به معروف در مسئله حجاب و عفاف مد نظر مدیران و کارکنان دستگاه‌های اجرایی شهرستان قرار گیرد و به افراد بی حجاب خدمات دولتی ارائه نشود.

او همچنین با بیان اینکه بخش خصوصی و اصناف بحث حجاب و عفاف اهتمام جدی داشته باشند و اماکن بر این موضوع نظارت ویژه داشته باشد، ادامه داد: مراکز درمانی و خدماتی بهداشتی از عرضه خدمات به افراد بی حجاب پرهیز شود.

فرماندار شهرستان زرند با قدردانی از ستاد اجرایی خدمات سفر، ستاد تنظیم بازار و دیگر نهاد‌ها و دستگاه‌های اجرایی گفت: نوروز امسال را با تلاش‌های صورت گرفته و کمترین حاشیه و مشکلات به پایان رساندیم.

برچسب ها: بخش خصوصی ، حجاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۳۶ ۲۸ فروردين ۱۴۰۲
پناه بر خدا بترسید از اون روزی که صبر خدا تموم بشه اون روز بقول معروف تر رو خشک با هم خواهیم سوخت ، وعده های خداوند وعده صادق هستش هرکسی که خط قرمز های خداوند رو رد کنه وعده عذاب داده خداوند.
حالا بخواد گوش کنه یا که نه با بی حجابیش با خداوند وارد جنگ بشه پناه برخدا پشت آدم می لرزه وای به اون روزی که حجت بر قوم و ملتی تمام بشه و گرفتار خشم خداوند بشه پس صبر خداوند را امتحان نکنید *که شباهنگام که بر بستر خوفته اید مرگ شما را فرا خواهد گرفت و با عذابی درناک شما را در هم خواهد کوبید و خانه و کاشانه هایتان را مایه عذابتان قرار خواهد داد و خداوند براین کار توانا ست
Austria
خسرو
۰۱:۲۷ ۲۸ فروردين ۱۴۰۲
هر فردی در جامعه فارغ از هر نوع اندیشه، نگرش ، پوشش و ... حق برخورداری از حقوق اجتماعی دارد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۰۱ ۲۰ فروردين ۱۴۰۲
درستش هم همینه
آخرین اخبار