مراسم احیای شب‌های قدر در مصلای اردبیل برگزار می شود

مسئول روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: مراسم احیای شب‌های قدر در مصلای امام خمینی (ره) اردبیل برگزار می‌شود.

فرشاد فردی گفت: با عنایت به لزوم بهره‌مندی حداکثری از فیوضات ماه مبارک رمضان و شب‌های قدر و اشتیاق میهمانان ضیافت الهی، مصلای امام خمینی (ره) اردبیل همزمان با شب‌های قدر همچون سال‌های گذشته با تدارکات ویژه میزبان میهمانان خواهد بود.

مسئول روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل افزود: مراسم احیای شب‌های پرفضیلت قدر از ساعت ۲۲ به دنبال اقامه نماز مغرب و عشا به امامت آیت‌الله عاملی در محل مصلی آغاز می‌شود و سخنرانی نماینده ولی فقیه در ساعت ۲۲:۴۵ و هم چنین احیا شب‌های قدر توسط معظم له حوالی نیمه شب خواهد بود.

فردی بیان کرد: همچنین قرار است این مراسم به صورت زنده از شبکه استانی سبلان، همچنین شبکه‌های مجازی پخش شود که مؤمنان و روزه داران مستقر در منازل نیز می‌توانند از برنامه‌های این شب‌های معنوی و پرفضیلت استفاده کنند.

او بیان کرد: تمهید مقدمات لازم برای انتقال مؤمنین توسط اتوبوس‌های شهرداری از ساعت ۲۱ از محل میادین اصلی شهر انجام پذیرفته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار