ادعا‌های تکراری نتانیاهو علیه برنامه هسته‌ای ایران

نخست وزیر رژیم صهیونیستی بار دیگر ادعا‌های خود علیه برنامه هسته‌ای ایران را تکرار کرد‌.

بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز دوشنبه در یک کنفرانس مطبوعاتی تاکید کرد که ارتش این رژیم به اهدافی در سوریه حمله کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، نتانیاهو مدعی شد که اگر موشکی از سوریه به سمت اسرائیل شلیک شود، دمشق بهای سنگینی را خواهد پرداخت.

او همچنین با دروغ پردازی علیه ایران افزود: "باید از دستیابی ایران به سلاح هسته ای جلوگیری کنیم".

نتانیاهو با این ادعا که اسرائیل هدف حمله تروریستی قرار گرفته، مدعی شد که این رژیم به حماس اجازه ایجاد زیرساخت در جنوب لبنان را نمی دهد.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در عین حال مدعی شد: "ما خواهان یک نبرد گسترده نیستیم و هر کاری انجام می دهیم تا از وقوع آن جلوگیری کنیم، اما اگر چنین شود، از تمام توان خود استفاده خواهیم کرد".

او در حالی که این رژیم نتوانست طی روز‌های گذشته مقابل پاسخ مقاومت به جنایت هایش علیه مسجد الاقصی و نوار غزه تاب آورد و تسلیم شد، مدعی است که آماده انجام عملیات‌های بزرگ در تمام جبهه‌ها در صورت لزوم است.

نتانیاهو با اشاره به اینکه "باید در مورد اصلاحات قضایی و موضوع امتناع از خدمت به اجماع برسیم"، در مورد اسرائیلی‌هایی که از رفتن به سربازی امتناع می‌کنند، دشمن را عامل محرک آن‌ها معرفی کرد.

در این راستا، نخست وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد که با توجه به تهدیدات موجود، یوآو گالانت را در سمت وزیر جنگ خود حفظ خواهد کرد.

او گفت که وضعیت مسجد الاقصی به همین شکل باقی خواهد ماند و تصمیمی برای اجازه ورود یهودیان به مسجد الاقصی در ده روز آخر ماه مبارک رمضان وجود ندارد.

نتانیاهو در مورد روابط رژیم صهیونیستی با آمریکا هم گفت: "ایالات متحده اولین متحد استراتژیک ماست، اما ما می توانیم به آن نه بگوییم".

نخست وزیر رژیم صهیونیست در پایان اضافه کرد: "تصمیم گرفتیم به اوکراین کمک های بشردوستانه و دفاع مدنی ارائه کنیم و هر کاری که بتوانیم برای پایان دادن به درگیری انجام خواهیم داد".

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۸ ۲۲ فروردين ۱۴۰۲
مرگ بر نتان یابو واسراییل
آخرین اخبار