افتتاح نخستین نمایشگاه قرآن و عترت در خوشاب

مدیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خوشاب گفت: همزمان با ایام ماه مبارک رمضان اولین نمایشگاه قرآن و عترت شهرستان خوشاب در چند شهر و روستا برگزار می‌شود.

رضا برآبادی مدیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خوشاب گفت: افتتاح نخستین نمایشگاه قرآن و عترت شهرستان خوشاب شنبه ۱۹ فروردین، همزمان با سراسر کشور در ماه مبارک رمضان برگزار شده است.

او افزاد: مزیت بالای این نمایشگاه مشارکت مردم بویژه اعضای شورای اسلامی و دهیاران روستا‌ها و شهرداران دیگر شهر‌های شهرستان خوشاب است.

مدیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خوشاب ادامه داد: این نمایشگاه با همکاری آموزش و پرورش شهرستان و مشارکت غرفه دارانی ازشهرستان‌های خوشاب، سبزوار، دو انتشارات با محصولات نرم افزاری، بازی‌های فکری آموزشی مفاهیم قرآنی از قم و سه انتشارت از مشهد مقدس حضور دارند، همچنین در این نمایشگاه استارت آپ‌ها و کسب و کار‌های موفق قرآنی هم معرفی می‌شوند.

برآبادی بیان کرد: نمایشگاه در روز‌های ۱۹ و ۲۰ فروردین در بخش مرکزی شهرستان روستای بلقان آباد و در ۲۱و۲۲و۲۳ فروردین در سالن یادگار امام شهر سلطان آباد مرکز شهرستان خوشاب و در ۲۶و۲۷ فروردین در شهر مشکان و ۳۰و ۳۱ فروردین در شهر نوده انقلاب خوشاب در حال برگزاری می‌باشد.

او تصریح کرد: از تمام مردم و دانش آموزان بویژه علاقه‌مندان و فعالان فرهنگی و قرآنی دعوت می‌شود از این نمایشگاه دیدن بفرمایند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار