نقش آفرینی بسیجیان کازرون در گروه‌های جهادی و عمرانی/ توزیع ۳۰۰۰ بسته معیشتی

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون با بیان اینکه در ماه مبارک رمضان، ۳ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان این شهرستان توزیع شده است، از گروه‌های جهادی قدردانی کرد.

سرهنگ غلامرضا توکل با تبریک ایام عید سعید فطر، گفت: نقش آفرینی گروه‌های جهادی بسیج سپاه کازرون در ماه مبارک رمضان که همزمان با نوروز آغاز شد و بسیجیان در فعالیت‌های متعدد همچون اهداء بسته‌های معیشتی، مرمت منازل نیازمندان، فعالیت‌های فرهنگی، اعزام روحانیون مبلغ به نقاط مختلف شهرستان و ... اقداماتی را اجرایی کردند.

او با بیان اینکه اعزام روحانیون به مناطق مختلف شهرستان با همکاری حوزه علمیه و بسیج انجام شد، گفت: از اقدامات اجرایی شده پخت و توزیع بیش از ۱۰هزار پرس افطاری بین خانواده‌های نیازمند، برگزاری مراسم روزه اولی‌ها، برپایی غرفه در نماز عید فطر و ... بوده است.

توکل گفت: این اقدامات با همراهی مطلوب خیرین و معتمدان و حمایت سپاه فجر فارس طی سال و خصوصا مناسبت‌های مختلف اجرایی می‌شود و در ماه مبارک رمضان جلوه‌ای ویژه دارد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون گفت: شهرستان کازرون در غرب فارس، در موضوع هدفمند کردن خدمات گروه‌های جهادی نقش آفرینی موثری کرده و برای سایر نقاط الگوی موفق محسوب می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار