برپایی نمایشگاه گروهی «پاپ_آرت» در گالری ملت

نمایشگاه گروهی «پاپ_آرت» به کوشش و گردآوری سیمین قرقچیان درگالری پردیس ملت برگزار می‌شود.

نمایشگاه گروهی «پاپ_آرت» روز جمعه ۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ از ساعت ۱۷ در گالری پردیس ملت افتتاح می‌شود. 

سیمین قرقچیان در این نمایشگاه به درهم تنیدگی تولیدات کارخانه‌ای در فرهنگ و زیست مردم پس از پنجاه سال از ظهور پاپ آرت پرداخته است.
وی از ده هنرمند در شاخه‌های نقاشی، نگارگری، کولاژ و فوتومونتاژ خواسته است که هر کدام به نوشیدنی انرژی‌زا، به عنوان نمادی پیوند خورده با فرهنگ روزمره از زاویه دید خود بپردازند. از نفوذ در فرهنگ ایرانی-اسلامی تا نگاه از زاویه‌های اجتماعی و انسان شناسی.

پاپ آرت درباره روزگاری سخن می‌گوید که محصولات با انسان و عواطف و احساساتش، باور‌ها و دیدگاه‌های اجتماعی اش پیوند خورده اند. نه مفعولی خودمحور که تنها به خود و ساختار و چگونگی اش ارجاع داشته باشد. 

سیمین قرقچیان هنرمند بین المللی متولد هزار و سیصد و هفتاد و دو در تهران است. وی فعالیت نمایشگاهی خود را از سال ۲۰۱۲ از لیون فرانسه شروع کرد و تاکنون بیش از سی نمایشگاه انفرادی و گروهی در لیون، تهران، کلن، فرانکفورت، نیویورک، میشیگان، لس انجلس، شیکاگو، تایپه، بانکوک، لوزان، نروژ و... در کارنامه کاری اش دارد.

نمایشگاه «پاپ_آرت» روز جمعه هشتم اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ از ساعت ۱۷ الی ۲۰ در گالری پردیس ملت افتتاح می‌شود و تا ۲۲ اردیبهشت ماه ادامه دارد. 

علاقمندان می‌توانند برای بازدید از نمایشگاه همه روزه از ساعت ۱۱ الی ۱۹ و روز‌های پنجشنبه و جمعه از ساعت ۱۵ الی ۱۹ به گالری پردیس ملت به نشانی خیابان ولیعصر (عج)، ابتدای بزرگراه هاشمی رفسنجانی (نیایش)، روبروی بزرگراه کردستان، طبقه منفی ۲ مراجعه کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.