پیشرفت ۶۵ درصدی فولاد رخ تربت‌ حیدریه

مدیرعامل کارخانه فولاد رخ تربت حیدریه گفت: پیشرفت فیزیکی پروژه به ۶۵ درصد رسیده است،و کاری که در یکسال گذشته در این پروژه انجام شده است به اندازه ۱۵ سال قبل از آن بوده است.

مسعود گلشیرازی شب گذشته در جمع اهالی کوی عدالت تربت حیدریه گفت: در زمانی که عده ای می‌خواستند جلوی پروژه فولاد رخ را بگیرند و به نوعی سنگ اندازی کنند که اگر پیگیری های نماینده مجلس نبود ما کار را رها کرده و رفته بودیم.

او افزود: سال گذشته در همین ایام پیشرفت این پروژه زیر ۳۰ درصد بود، اما در یکسال گذشته به اندازه ۱۵ سال قبل از آن در پروژه فولاد رخ تربت حیدریه کار شده است و ما به پیشرفت ۶۵ درصدی رسیده ایم.

مدیرعامل شرکت فولاد رخ تربت حیدریه ادامه داد: تاکنون حدود ۳هزار میلیارد تومان در پروژه هزینه شده است.

وی افزود: از دید بنده که کارخانه را می سازم،کارخانه ای که در وضعیت ۶۵ درصد [پیشرفت پروژه] باشد؛ بنظرم کار تمام شده است.

گلشیرازی اظهار کرد: پروژه فولاد رخ تربت حیدریه پروژه ای است که در طول زمان یک دهه آتی تاثیر مستقیم و غیر مستقیم در نحوه زندگی مردم این شهرستان خواهد داشت.

وی در تشریح اقدامات صورت گرفته اخیر در ساخت کارخانه فولاد رخ تربت حیدریه خاطرنشان کرد: کارهای مربوط به امور گمرکی تجهیزات خارجی کارخانه فولاد رخ تربت حیدریه هفته گذشته انجام شده است و در هفته آتی بارگیری و به سایت منتقل خواهد شد و تا مرداد امسال این روند ادامه خواهد داشت.

گلشیرازی اظهار کرد: در خصوص تجهیزات داخلی امروز پروژه در ارتفاع ۶۳ متر است و تا هفته آینده به ارتفاع ۸۵ متر و در ماه آتی به ارتفاع ۱۱۰ متر خواهیم رسید. تجهیزات مربوط به کوره نصب شده است و سایر تجهیزات به مرور نصب خواهد شد و امیدواریم در این هشت ماه با یک کار فشرده کار را برای افتتاح فاز اول فولاد رخ تربت حیدریه به بهمن ماه سال جاری برسانیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار