تلاش برای تکمیل پروژه تالار مرکزی شیراز تا پایان سال ۱۴۰۳

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: درصدد هستیم که پروژه تالار مرکزی شیراز تا پایان سال ۱۴۰۳ تکمیل شود تا هرچه سریعتر بتوانیم این مکان را در اختیار مردم هنردوست شیراز قرار دهیم.

محمدمهدی اسماعیلی در حاشیه سفر به شیراز، از پروژه تالار مرکزی شیراز بازدید و در حاشیه این بازدید گفت: این پروژه باید از سال ۹۱ آغاز می‌شد، اما عملیات اجرایی آن با کندی و با سرعت پایینی پیش رفت. ولی از سفر اول هیات دولت سیزدهم به استان فارس در سال ۱۴۰۰ پیگیری برای بهره‌برداری از این پروژه آغاز و اعتباراتی به آن تزریق شد.

او گفت: بنده نیز تاکنون سه بار از این پروژه بازدید کرده‌ام، چراکه تکمیل و بهره‌برداری از این پروژه برای ما اهمیت بسیاری دارد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: درصدد هستیم که این پروژه تا پایان سال ۱۴۰۳ تکمیل شود تا هرچه سریعتر بتوانیم این مکان را در اختیار مردم هنردوست شیراز قرار دهیم.

اسماعیلی یادآور شد: تالار مرکزی شیراز هم به لحاظ سالن‌های متنوعی که برای اجرا‌های هنری دارد و هم به واسطه مرکزیت خوب در شهر شیراز و دسترسی که برای هنرمندان و هنردوستان دارد، کم‌نظیر است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی عنوان کرد: مسئولان و مدیریت استان فارس هم علاقمند هستند تا برای به نتیجه رسیدن این پروژه کمک کنند و تأکید بنده هم براین است که این کار بی‌وقفه دنبال شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.