شهید مطهری به دنبال تربیت دینی افراد در جامعه بود

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ تکاور حضرت مهدی (عج) با اشاره به اینکه شهید مطهری به دنبال تربیت دینی افراد در جامعه بود، گفت: آنچه که در آثار شهید مطهری موج می‌زند، نشان می‌دهد اگر انسان تربیت دینی شود، حاصل آن ایجاد یک جامعه متعهد و دین‌دار خواهد بود.

حجت‌الاسلام امیر عباسی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقيه در تیپ تکاور حضرت مهدی (عج) ضمن گرامیداشت سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی می گوید: شهید مطهری دارای شخصیتی گران‌بها و کمیاب بود که تاکنون شخصیتی همچون این شهید بزرگوار جایگزین نشده است.

او با اشاره به اینکه شهید مطهری به دنبال تربیت دینی افراد در جامعه بود، گفت: آنچه که در آثار شهید مطهری موج می‌زند، نشان می‌دهد اگر انسان تربیت دینی شود، حاصل آن ایجاد یک جامعه متعهد و دین‌دار خواهد بود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقيه در تیپ تکاور حضرت مهدی (عج) نیروی زمینی سپاه ادامه داد: با مطالعه کتاب‌های شهیدمطهری می‌بینیم که همگی تبیین‌گر روش‌هایی برای برقراری تعادل نیازهای انسان با کمک قوه تعقل هستند.

حجت‌الاسلام عباسی، با بیان اينکه شهید مطهری در زمینه آثار و کتب، یک تحریر کننده و محرر بود گفت: تحریر یعنی این شهید والامقام در آثار خود به زیبایی دست و بال مطلب را آزاد و باز می‌کردند و با مطالعه این آثار، فکر انسان باز می‌شود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقيه در تیپ تکاور حضرت مهدی (عج) در پایان هفته عقیدتی سیاسی را به تمامی معلمان، مربیان و فراگیران تعلیم و تربیت در سراسر کشور و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تبریک گفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.