اختصاص فضا برای ساختمان مرکز ملی پیشگیری سرطان زنان در استان سمنان

رئیس جهاددانشگاهی استان سمنان از انعقاد تفاهم نامه همکاری اختصاص فضا برای راه اندازی مرکز ملی پیشگیری و تشخیص زودهنگام سرطان پستان در استان سمنان خبر داد.

علی منصفی راد رئیس جهاددانشگاهی استان سمنان اظهار کرد: با دستور ویژه استاندار محترم و پیگیری‌های متعدد معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی و معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان، تفاهم نامه سه جانبه همکاری بین استانداری سمنان، جهاددانشگاهی و مدیریت شعب بانک سپه سمنان با موضوع اختصاص فضای مناسب، استاندارد و ایمن جهت راه اندازی مرکز ملی پیشگیری و تشخیص زودهنگام سرطان بانوان توسط جهاد دانشگاهی در استان سمنان منعقد شد.

وی ادامه داد: این توافق نامه با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار، مدیر کل دفتر اجتماعی و فرهنگی استانداری سمنان و دبیر کارگروه اجتماعی، فرهنگی سلامت، زنان و خانواده استان و مدیر شعب بانک سپه منطقه سمنان امضا و تبادل شد و مقرر شد بانک سپه منطقه سمنان در قالب مسولیت اجتماعی و مشارکت در طرح‌های اجتماعی همکاری داشته باشد.

رییس جهاددانشگاهی استان سمنان اضافه کرد: بهمن ماه سال گذشته با دستور رییس جهاددانشگاهی و همکاری و پیگیری پژوهشکده سرطان معتمد و طی توافق انجام شده با این پژوهشکده و با حمایت و پشتیبانی مسوولان استانی، استان سمنان به شبکه ملی پیشگیری و تشخیص زودهنگام بیماری‌های غیر واگیر و سرطان متصل شد تا مردم استان از خدمات تخصصی در این حوزه بهره‌مند شوند.

منصفی راد با اشاره به عزم دولت و مجلس برای ایجاد مراکز درمان سرطان و غربالگری گفت: جهاددانشگاهی استان در این بخش نیز پیرو تاکیدات استاندار سمنان پیگیر انتقال دانش فنی پژوهشکده‌های جهاددانشگاهی به استان بوده است.

وی با اشاره به تاکیدات استاندار سمنان در خصوص رویکرد فناورانه به حل مشکلات استان و بهره مندی از ظرفیت‌های بالای جهاددانشگاهی اظهار کرد: جهاددانشگاهی استان سمنان با توجه به زمینه مساعد برای بهره مندی استان از شبکه گسترده دانش و خدمات فنی جهاددانشگاهی کشور، آمادگی دارد این دانش فنی را به استان منتقل کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار