وضعیت جوی در خراسان رضوی به پایداری رسید

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: وضعیت جوی در این استان با خروج سامانه بارشی از امروز به پایداری رسید که این شرایط تا روزهای میانی هفته جاری ادامه دارد.

آذر رضایی پور گفت: بنا بر تحلیل نقشه های هواشناسی، روند افزایشی دما در خراسان رضوی از امروز آغاز شده و طی روزهای آینده تا ۶ درجه افزایش می یابد.

وی ادامه داد: البته همچنان وزش باد در نواحی شرقی و بارش های پراکنده باران در مناطق شمالی خراسان رضوی نیز تداوم دارد که شدت آن قابل ملاحظه نیست.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی تصریح کرد: روز گذشته از میان ۱۸ شهرستان دارای ایستگاه سینوپتیک بارش باران، شهرستانهای کلات، مشهد، گلمکان، تربت حیدریه، تربت جام، فریمان، درگز و سرخس، بارش باران را ثبت کرده اند.

وی ادامه داد: در میان شهرستان های سرخس، فریمان و مشهد با ۱.۶ میلیمتر بیشترین بارش ها را داشته اند.

رضایی پور خاطر نشان کرد: طی شبانه روز گذشته، قوچان و بردسکن به ترتیب با چهار و ۲۶ درجه سلسیوس به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستان های استان بوده اند و طی همین مدت کلانشهر نوسانات دمایی هفت تا ۱۳ درجه را به ثبت رسانده است.

وی بیان کرد: دمای فعلی مشهد ۱۵ درجه سلسیوس است و میانگین دما در این کلانشهر برای امروز بین ۱۰ تا ۲۱ درجه سلسیوس پیش بینی شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار