معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی:

مذاکره با سرمایه گذاران خارجی محور اصلی فعالیت خراسان رضوی در نمایشگاه تهران است

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت:  محور اصلی غرفه استان در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران در تهران مذاکره با سرمایه گذاران و صادرکنندگان خارجی است.

 ابوالفضل چمندی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی در جمع خبرنگاران با اشاره به نخستین روز از برنامه‌های غرفه خراسان رضوی در پنجمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران گفت: معاونت اقتصادی استانداری خراسان رضوی نیز حضور فعالی در این نمایشگاه دارد.

او افزود: سه حوزه جذب سرمایه گذاری خارجی، کشاورزی، دامپروری و صنایع تبدیلی و صنعت، معدن و تجارت محور‌های اصلی مذاکرات مسوولان خراسان رضوی با سرمایه گذاران خارجی در روز نخست این نمایشگاه بود.

معاون استاندار خراسان رضوی مذاکره با کارآفرینان و سرمایه گذاران اقتصادی ترکمنستان برای جلب همکاری‌های مشترک، برقراری ارتباط تلفنی و تبادل نظر برای برگزاری جلسه همکاری‌های مشترک با ترکمنستان، مذاکره با تیم اقتصادی روسیه برای بررسی صادرات محصولات کشاورزی استان را از دیگر برنامه‌های روز نخست نمایشگاه برشمرد.

چمندی بیان کرد: با چند کارآفرین و سرمایه گذار بزرگ ایران در جهت تعامل در زمینه کشت فرا سرزمینی، تسهیل احداث گلخانه و خرید کامل محصولات و گیاهان دارویی استان مذاکره شد.

او تصریح کرد: برگزاری نشست‌های تبادل تجربیات با فعالان کشور‌های بورکینافاسو و امارات متحده عربی در زمینه کشاورزی و بررسی زمینه‌های صادرات محصولات کشاورزی را می‌توان از دیگر اقدامات غرفه خراسان رضوی در روز نخست نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.