استاندار یزد:

نمایشگاه «ایران اکسپو ۲۰۲۳» فرصتی ارزشمند برای نمایش توانمندی‌های صادراتی

مهران فاطمی گفت: نمایشگاه «ایران اکسپو ۲۰۲۳» فرصت ارزشمندی برای نمایش توانمندی‌های صادراتی و ظرفیت‌های موجود در کشور است.

مهران فاطمی استاندار یزد به اتفاق معاونان هماهنگی امور اقتصادی و عمرانی خود از غرفه‌های «استانداری» و «صنایع استان» در نمایشگاه «ایران اکسپو ۲۰۲۳» بازدید کرد.

فاطمی در حاشیه این بازدید، با اشاره به اهمیت حضور استان‌ها در نمایشگاه‌های بین المللی و تبیین ظرفیت‌های موجود گفت: نمایشگاه «ایران اکسپو ۲۰۲۳» به منظور نمایش توانمندی‌های صادراتی اقصی نقاط کشور و ظرفیت‌های موجود در استان‌ها برگزار شده است.

استاندار یزد ادامه داد: در این نمایشگاه هر استان مزیت‌های خود در حوزه‌های مختلف را به منظور تکمیل زنجیره ارزش، تبیین می‌کند.

او با اشاره به حضور هیئت‌های تجاری مختلفی از ۶۰ کشور دنیا در این نمایشگاه، خاطرنشان کرد: تاکنون بیش از ۴۰ هیئت تجاری به غرفه‌های استان مراجعه و مذاکرات لازم را انجام داده اند.

فاطمی در ادامه با بیان اینکه استان یزد ظرفیت‌های صادراتی ممتازی دارد، اظهارداشت: امید است این ویترین ظرفیت‌های صادراتی استان و سایر مزیت‌های مطرح شده در نمایشگاه، کمک راهبردی به اقتصاد استان کند.

استاندار یزد در پایان اضافه کرد: امید آنکه در پرتو پیگیری‌ها و اقدامات شاهد توسعه بازار استان در سال ۱۴۰۲ بوده و در عرصه رشد تولید، صادرات و توسعه روابط تجاری و دیپلماسی اقتصادی فعال‌تر از سال‌های گذشته و در تراز ظرفیت‌های یزد اقدام کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار