ساواته‌کاران سبزواری هشت نشان آسیایی گرفتند

رئیس هیات ورزش‌های رزمی سبزوار گفت: ورزشکاران سبزواری در مسابقات کاپ آزاد آسیایی ساواته که در کشور ازبکستان برگزار شد، موفق به کسب هشت نشان رنگارنگ شدند.

ابوالفضل وحدتی رئیس هیات ورزش‌های رزمی سبزوار  گفت: مسابقات کاپ آزاد جهانی تاشکند در ازبکستان با حضور ورزشکارانی از کشور‌های مختلف آسیا در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان، بزرگسالان برگزار شد.

او افزود: در این مسابقات سجاد دارینی ۲ نشان طلای کاپ آزاد و قهرمانی آسیا، سجاد بلوچی ۲ طلای کاپ آزاد و قهرمانی آسیا، مجتبی دولت آبادی یک طلای کاپ آزاد و قهرمانی آسیا، امیررضا زرقانی یک طلای کاپ آزاد و یک برنز قهرمانی آسیا و احسان فسنقری نیز یک نقره کاپ آسیا را کسب کردند.

رئیس هیات ورزش‌های رزمی سبزوار  ادامه داد: تیم ملی ساواته (بوکس فرانسوی) ایران با کسب ۹ نشان طلا، سه نقره و هفت برنز و در مجموع ۱۹ نشان، عنوان نایب قهرمانی چهارمین دوره مسابقات آسیایی ازبکستان را به خود اختصاص داد.

وحدتی بیان کرد: این رقابت‌ها در روز‌های ۱۵ تا ۱۹ اردیبهشت در تاشکند و در رده‌های سنی مختلف برگزار شد که از شهرستان سبزوار ساواته‌کاران ملی‌پوش شامل سجاد دارینی، سجاد بلوچی، مجتبی دولت آبادی و امیررضا زرقانی در ۲ رده سنی نوجوانان و جوانان برای شرکت در مسابقات آسیایی این رشته راهی ازبکستان شده بودند.

او تصریح کرد: همچنین احسان فسنقری به عنوان مربی تیم ملی نوجوانان و جوانان ساواته ایران و کاپیتان تیم ملی بزرگسالان این تیم را همراهی می‌کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار