استاندار مطرح کرد؛

۹۰ درصد مصوبات سفر رئیس جمهور به گیلان محقق شده است

استاندار گیلان از تحقق ۹۰ درصدی مصوبات سفر رئیس جمهور به گیلان خبر داد و گفت: ۲ پروژه مهم باقی مانده است.

اسدالله عباسی، استاندار گیلان عصر امروز (چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت ماه) در دیدار با معاون وزیر راه و شهرسازی به تحقق ۹۰ درصدی مصوبات سفر رئیس جمهوری اشاره کرد و گفت: با تلاش‌های انجام شده تنها ۲ پروژه مهم باقی مانده است که در تلاشیم این پروژه‌ها را تکمیل کنیم.

او افزود: تکمیل ۸ کیلومتر آزادراه قزوین - رشت، راه آهن رشت - آستارا و رشت - کاسپین جزء مهمترین پروژه‌های مهم راه در استان گیلان است.

استاندار گیلان با اشاره به احصاء مشکلات بر سر راه تکمیل ۸ کیلومتر آزادراه قزوین - رشت تصریح کرد: مشکلات بر سر راه تکمیل آزادراه قزوین - رشت و راه‌آهن رشت - کاسپین باید در اسرع وقت برطرف شود و دولت هم از هیچ کمکی دریغ نمی‌کند.

عباسی بر لزوم توجه به کار و اقدام جهادی و عملی در تکمیل و بهره‌برداری از پروژه‌های مهم عمرانی در گیلان تأکید کرد.

به گفته او، مدیران دستگاه اجرایی استان در حوزه آب، برق، گاز، مصالح و صمت پای کار بوده و یک وحدت و همدلی میان تمامی مدیران وجود دارد.

استاندار گیلان تکمیل نشدن پروژه‌های عمرانی توسط پیمانکاران به بهانه نبود اعتبارات مالی را غیرقابل قبول دانست و گفت: ریاست محترم جمهوری به جد پیگیر تکمیل پروژه ۸ کیلومتر آزادراه قزوین - رشت، راه آهن رشت – کاسپین - آستارا هستند و تمامی اعتبارات لازم هم در این مورد پرداخت شده است.

آغاز ریل‌گذاری راه آهن رشت - کاسپین در مسیر پیربازار

خیرالله خادمی، معاون وزیر راه و شهرسازی نیز در این دیدار گفت: همه ساله در ایام مختلف سال شاهد ترافیک سنگین در مسیر قزوین - رشت هستیم.

به گفته او، مسیر قزوین - رشت گلوگاه مهمی در گیلان است که در روز‌های پرتردد سال باعث ایجاد ترافیک سنگین در آن مسیر می‌شود لذا در تلاشیم تا در سریعترین زمان ممکن این پروژه تکمیل شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اهتمام دولت سیزدهم در تکمیل پروژه مهم آزادراه قزوین - رشت گفت: این پروژه یکی از مهمترین پروژه‌های نیمه تمام در گیلان است که بار ترافیکی در منطقه را کاهش می‌دهد.

خادمی یکی از مشکلات بر سر راه تکمیل ۸ کیلومتر آزاد راه قزوین - رشت را احداث تونل در مسیر جاده اعلام کرد و افزود:۸۰ درصد این پروژه تونل است که مکاتبات لازم در این خصوص انجام شده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی از آغاز مراحل ریل‌گذاری راه‌آهن رشت - کاسپین در مسیر پیربازار خبر داد و تصریح کرد: در چند هفته آینده مراحل ریل گذاری این مسیر آغاز خواهد شد، لذا با توجه به پیشرفت پروژه و اقدامات انجام شده تا چند ماه آینده بخش اعظمی از پروژه تکمیل می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.