ذوالفقار نسب: تیم های ایران و امارات از گروهشان صعود می کنند

کارشناس فوتبال گفت: به نظرم  ایران و امارات می‌توانند به عنوان تیم‌های اول و دوم به مرحله بعدی جام ملت های آسیا راه یابند.

 بیژن ذوالفقار نسب کارشناس فوتبال درباره قرعه کشی جام ملت‌های آسیا و همگروهی ایران با تیم‌های فلسطین، هنگ کنگ و امارات اظهار کرد:  به نظرم گروه خوبی است، اما گروه مجاور هم حائز اهمیت است. شرایط عمومی تیم ملی خوب است و می‌تواندامتیازات کامل را در ۳ بازی خود بگیرد و به دور بعد صعود کند.  

ذوالفقار نسب درباره اینکه درباره رقبای ایران در مرحله مقدماتی  جام ملت‌های آسیا چه نظری دارد، بیان کرد: تیم هنگ کنگ ساختار متوسطی دارد و جزو تیم‌های درجه دوم و سوم آسیاست. همچنین  فلسطین تیم قدری نیست و فوتبالی ندارد. علاوه بر این، تیم ملی فوتبال ما بیشترین بازی دوستانه و رسمی با امارات داشته است و  همین موضوع باعث شده که اعتماد به نفس خوبی در ملی پوشان شکل بگیرد. به نظرم  ایران و امارات می‌توانند به عنوان تیم‌های اول و دوم به مرحله بعدی این رقابت‌ها راه یابند.

ذوالفقار نسب درباره اینکه احتمال رویارویی ایران با تیم‌های کره جنوبی و قطر در مراحل پایانی جام ملت‌های آسیا وجود دارد، گفت: به هر حال تیم ملی در گروه مناسبی قرار دارد و  این بازی‌ها می‌تواند مقدماتی خوبی برای ملی پوشان باشد تا آماده بازی در مرحله بعد شوند. هر ۲ تیم کره جنوبی و قطر جزو تیم‌های قدر هستند و در جام جهانی هم خوب بازی کردند. مسابقات بین المللی حساس شده و رقابت‌ها نزدیک به هم است.   همانطور که ما می‌گوییم که کاشکی با تیم‌هایی همانند کره جنوبی در جام ملت‌های آسیا روبرو نشویم آن‌ها هم دوست ندارند با ایران مواجه شوند چرا که ظرفیت ما بالا است.  

او افزود: درست است که تیم ملی قطر در جام جهانی خوب عمل نکرد، اما شنیده ام که چند بازیکن فرانسوی و آفریقایی را به تابعیت خود در آورده تا از آن‌ها در جام ملت‌های آسیا بهره ببرد. قطری‌ها کادر فنی خود را تقویت کردند و دغدغه اقتصادی ندارند، اما همین قطر همیشه برابر تیم ما مغلوب بوده است.  

او درباره اینکه امیر قلعه نویی می‌تواند تیم ملی فوتبال را به موفقیت برساند، گفت: با وجود اینکه قلعه نویی مسابقه رسمی همراه با تیم ملی  نداشته است، اما تاکنون عملکردش خوب بوده است. او دستیاران خوبی هم دارد و باید با تیم‌های قدرتمند بازی دوستانه برگزار کنیم و حمایت‌های لازم از قلعه نویی صورت بگیرد تا به موفقیت برسیم.  

کارشناس فوتبال درباره شانس تیم ملی ایران برای قهرمانی در جام ملت‌های آسیا گفت: با توجه به اینکه ۷ ماه تا آغاز جام ملت‌های آسیا  پیش رو داریم فرصت خوبی خواهیم داشت که حریفان خود را ارزیابی کنیم و بازی‌های دوستانه با کشور‌های همجوار انجام بدهیم تا آماده این رقابت‌ها شویم.  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۷ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۲
نه بابا اشنباه کردخ فلسطین و هنگ کنگ صعود میکنن
Iran (Islamic Republic of)
اهالی بره ره
۱۰:۵۳ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۲
از یک بچه هم بپرسی همین جواب می دهد .
Iran (Islamic Republic of)
بهنام
۰۹:۴۹ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۲
بنازم بهت دلاور
واقعا استاد تویی ، بقیه ول می‌گردند .
استاد از سبزی فروش سر کوچه مان هم بپرسید همین را پیش‌بینی می‌کرد .
آخرین اخبار