مدیرکل راهداری جنوب کرمان:

محور رمشک ـ فنوج تا یک سال آینده به بهره برداری می رسد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب کرمان از احداث و بهره برداری از محور رمشک ـ فنوج در شهرستان قلعه گنج طی یک سال آینده خبر داد.

مجتبی محمودی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب کرمان در حاشیه بازدید از محور رمشک ـ فنوج به پیگیری‌های استاندار و نماینده مردم شش شهرستان جنوبی استان در مجلس شورای اسلامی با توجه به اهمیت احداث این محور اشاره کرد و گفت: با بهره‌برداری از محور رمشک - فنوج اتصال مناسب حمل‌ونقل جاده‌ای بین استانی و منطقه‌ای در جنوب کرمان و سیستان و بلوچستان فراهم خواهد شد که سبب توسعه و آبادانی بیشتر شهرستان‌ها و مناطق بین مرزی استان‌های کرمان و سیستان و بلوچستان می‌شود.

او افزود: این محور مسیر چابهار به جنوب کرمان را تا ۶۰ کیلومتر کوتاه‌تر می‌کند؛ بنابر این محور پروژه مهمی است و تا تکمیل آن حتما پیگیری‌های میدانی را انجام خواهیم داد و از همه ظرفیت‌های در اختیار برای تکمیل و زیر بار رفتن کامل آن استفاده خواهیم کرد.

محمودی تصریح کرد: طول این محور ۱۴ کیلومتر است که ۴ کیلومتر آن با اعتبار ۲۰ میلیارد تومان به بهره برداری رسیده است و ۱۰ کیلومتر باقی مانده هم در ۳ قرارداد شامل یک قرارداد آسفالتی به طول ۱۵ کیلومتر با اعتبار ۲۱ میلیارد تومان به زودی اجرای عملیات آن آغاز خواهد شد و دو قرارداد خاکی نیز با اعتبار ۴۰میلیارد تومان در حال اجرا است.

مدیر کل راهداری جنوب کرمان از شروع به کار این پروژه از سال ۸۳ خبر داد وگفت: خوشبختانه فداکار استاندار کرمان نظر کاملا مثبتی به مناطق محروم و احداث این محور دارد و حمایت‌های وی کمک می‌کند تا بتوانیم ان‌شاءالله طی یک سال آینده این محور را به صورت کامل احداث و به بهره برداری برسانیم.

محمودی از پیگیری‌های نماینده مردم شش شهرستان جنوبی استان در مجلس شورای اسلامی هم در پیشرفت این پروژه مهم یاد کرد.

او توسعه، رونق اقتصادی منطقه و مهاجرت معکوس به علت فراهم شدن زیر ساخت‌های حمل و نقلی و تردد آسان برای مردم را از مزایای احداث محور رمشک ـ فنوج دانست.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.