توزیع بیش‌از ۷۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان سیستان و بلوچستان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: بیش‌از ۷۰۰ بسته معیشتی به همت خیران گرامیداشت هفته هلال احمر بین نیازمندان شهرستان‌های فنوج، میرجاوه، راسک، سراوان، خاش، نیکشهر و زهک توزیع شد.

علیرضا میربهاء الدین اظهارداشت: توزیع بسته‌های معیشتی از مهمترین اقدامات هلال احمر جهت حمایت از امنیت غذایی اقشار آسیب پذیر و ساکنان مناطق محروم و محلات کمتر برخوردار است.

وی افزود: ارزش بسته‌های توزیع شده بیش‌از هشت میلیارد و ۷۷۸ میلیون ریال بوده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: همچنین در این مدت ویزیت رایگان ۱۶۷ نفر از خانواده‌های کم برخوردار شهرستان‌های راسک و فنوج به ارزش ۹۲ میلیون را از دیگر اقدامات انجام شده در هفته هلال در استان عنوان کرد.

وی اظهارداشت: کاروان سلامت هلال احمر به منظور ارائه خدمات بهداشتی، درمانی، حمایتی و آموزشی با ظرفیت حضور پزشک عمومی، دندانپزشک، پرستار، ماما به شهرستان‌های هامون، خاش، ایرانشهر، میرجاوه و هیرمند اعزام شدند و به ۷۳۶ نفر از ساکنین محلات کم برخوردار خدمات داوطلبانه ارائه دادند.

میربهاء الدین با اشاره به اجرای طرح نیابت ادامه داد: طرح نیابت با هدف ارائه خدمات رفاهی، بهداشتی و درمانی در زمینه‌های مختلف به سالمندان، نیازمند و خانواده‌های شهدا و ایثارگران اجرا می‌شود.

وی گفت: در همین راستا این طرح با حضور داوطلبان هلال احمر همزمان با هفته هلال احمر برگزار و بیش‌از ۷۴ نفر از این خدمات مورد نیاز رفاهی، بهداشتی و درمانی بهره‌مند شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار