چهار طرح داوطلبی و کاروان سلامت در سیستان و بلوچستان برگزار شد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: همزمان با فرارسیدن هفته دفاع مقدس چهار طرح داوطلبی، حمایتی و کاروان سلامت به همت خیران داوطلب و مشارکت در استان اجراشد.

سیدمحمدمهدی سجادی مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: همزمان با فرارسیدن هفته دفاع مقدس چهار طرح داوطلبی، حمایتی و کاروان سلامت به همت خیران داوطلب و مشارکت خانه‌های هلال در مناطق کم برخوردار شهرستان‌های زاهدان، میرجاوه، هامون و هیرمند اجرا شد.

 وی افزود: در این طرح‌ها ۵۳۴ نفر از خدمات درمانی، دارویی و ویزیت رایگان بهره‌مند شدند که مجموع خدمات آن‌ها بیش از ۹۴۲ میلیارد ریال بوده است.

وی با اشاره به آماده باش نیرو‌های امدادی در پی وقوع توفان‌های شن و ریزگرد‌ها در منطقه سیستان بیان کرد: ۴۰۰ بسته معیشتی به ارزش سه میلیارد ریال توسط خیران داوطلب خانه‌های هلال تهیه و بین خانواده‌های متاثر از توفان منطقه سیستان توزیع شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: با اجرای طرح ارمغان مهر، دانش‌آموزان کم برخوردار روستا‌های متاثر از توفان در منطقه سیستان از نوشت افزار و بسته‌های آموزشی مورد نیاز مدرسه برخوردار شدند.
وی با اشاره به اینکه کمک و یاری رساندن به دانش آموزان مناطق محروم نتایج مثبتی را به دنبال دارد، گفت: طرح ارمغان مهر روستا‌های منطقه سیستان با توزیع ۴۰۰ بسته لوازم التحریر به ارزش۵۳۲ میلیون ریال توسط خیران داوطلب اجرا شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.