انبار کالا‌های اساسی در استان قزوین باید در سامانه جامع تجارت ایران ثبت شوند

معاون توسعه بازرگانی و صنایع سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: انبار محل نگهداری کالا‌های اساسی در این استان با هدف مقابله با عرضه خارج از شبکه باید در سامانه جامع تجارت ایران ثبت شوند.

مجید رحمانی معاون توسعه بازرگانی و صنایع سازمان جهاد کشاورزی استان گفت: انباری که دارای کالای اساسی مشمول نظارت باشد و در سامانه جامع تجارت ثبت نشده باشد، به مثابه اختفاء و احتکار تلقی شده و متخلفان به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.


وی اضافه کرد: گشت‌های مشترک سازمان جهاد کشاورزی در روز‌های گذشته به سه انبار کالای اساسی برخورد کردند که در سامانه جامع تجارت ثبت نشده بود.

رحمانی ادامه داد: بازرسان سازمان جهاد کشاورزی در حال رصد و بررسی انبار‌های کالا‌های اساسی در سطح استان قزوین هستند و مشاهده هرگونه تخلف با برخورد‌های قانونی همراه است.

این مسئول بیان داشت: با توجه به اینکه تولید و توزیع کالا‌های اساسی در بازار با هدف پاسخ به عرضه و تقاضا صورت می‌گیرد، ثبت در سامانه جامع انبار‌ها به استاندارد سازی و تعیین دقیق اطلاعات مربوط به کالا‌های اساسی منجر شده و مدیریت نظارت در بازار را تسهیل می‌کند.

رحمانی خاطرنشان کرد: صاحبان مشاغل، واردکنندگان و فعالان حوزه کالا‌های اساسی و کالا‌های مشمول رصد در صورت هرگونه مشکل در ثبت سامانه به سازمان جهاد کشاورزی مراجعه کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.