کشتارگاه طیور سلسله به چرخه فعالیت بازگشت

مدیر جهاد کشاورزی سلسله گفت: کشتارگاه طیور این شهرستان با ظرفیت کشتار ۲ هزار قطعه مرغ با پیگیری مسئولان به چرخه تولید و فعالیت بازگشت.

روح اله حقی منصوری مدیر جهاد کشاورزی سلسله با اشاره به مشکلات حقوقی و معارضین کشتارگاه طیور سلسله اظهار داشت: این مشکلات که باعث تعطیلی مقطعی کشتارگاه شده بود با تلاش و پیگیری‌های دستگاه قضا و مجموعه مدیران استانی و شهرستانی رفع شد.

او با اشاره به ظرفیت ۲هزار قطعه‌ای مرغ کشتارگاه صنعتی طیور در هر ساعت بیان کرد: فعالیت این واحد صنعتی نقش مهمی در افزایش و توسعه ظرفیت تولید گوشت سفید شهرستان دارد.

مدیر جهاد کشاورزی سلسله ادامه داد: سهمیه مرغ شهرستان‌های سلسله، دلفان و در برخی مواقع بخشی از نیاز خرم آباد با نرخ مصوب سازمان جهاد کشاورزی، از طریق کشتار در این واحد صنعتی تامین می‌شود.

او احیای ظرفیت‌های معطل و مشکل دار را از اولویت‌های جهاد کشاورزی عنوان کرد و افزود: ماهانه ۷۰۰ تن مرغ گرم در سلسله تولید می‌شود و نیاز شهرستان به مرغ گرم حدود چهار و نیم تا پنج تن در روز است.

حقی منصوری تعداد مرغداری‌های گوشتی فعال در سلسله را ۶۸ واحد عنوان کرد و اظهار داشت: تعداد مرغداری‌های تخمگذار این شهرستان ۲ واحد و ظرفیت کل واحد‌های مرغداری سلسله در مجموع یک میلیون و ۶۷۰ هزار قطعه می‌باشد.

 

برچسب ها: کشتارگاه ، دام و طیور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.