رئیس حوزه هنری استان کرمانشاه گفت: قرارداد ساخت سینما پیروزی به عنوان پردیس سینمای بزرگ در کرمانشاه با یکی از سرمایه‌گذاران کرمانشاهی عقد شده و طی یکی‌دو روز آینده به مرحله نهایی خواهد رسید.

افشین آزادی، رئیس حوزه هنری استان کرمانشاه با اشاره به برنامه‌های در دست اجرا طی سال جاری، گفت : امید‌ها برای ساخت پردیس سینما «پیروزی» کرمانشاه جان گرفته است.

وی ادامه داد: قرارداد ساخت سینما پیروزی به عنوان پردیس سینمای بزرگ در کرمانشاه با یکی از سرمایه‌گذاران کرمانشاهی عقد شده و طی روز‌های آینده به مرحله نهایی خواهد رسید و ظرف مدت ۲ الی ۳ سال به یک پردیس سینمای در کرمانشاه خواهیم رسید.

رئیس حوزه هنری استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: کتاب‌هایی در حوزه پایداری در دست چاپ داریم و تا پایان سال حدود هفت الی هشت جلد کتاب ارزشمند در حوزه ادبیات پایداری استان کرمانشاه به چاپ و انتشار خواهد رسید.

وی اشاره‌ای به برنامه‌های اجرایی حوزه هنری استان در دهه کرامت داشت و افزود: با همکاری هنرمندان انقلابی برنامه متنوعی برای این دهه تدارک دیده شده؛ برنامه عصر شعر ملکوت هشتم با حضور تعدادی از شعرای ارزشمند کرمانشاهی و خدام رضوی در مکان حوزه هنری انقلاب اسلامی استان برگزار شد.

آزادی با اشاره به برگزاری کارگاه خوشنویسی در این ایام، خاطرنشان کرد: تئاتری با عنوان «قطعه گمشده» که توسط هنرمندان کودک و معلول کرمانشاه طراحی شده و در حوزه هنری استان برای دانش‌آموزان در حال اجرا است .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.