اولین دستگاه سی تی آنژیوگرافی پیشرفته زنجان خریداری شد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان گفت: اولین دستگاه سی تی آنژیوگرافی پیشرفته با قیمت حدود ۶۰ میلیارد تومان خریداری و وارد استان شد.

حسن بختیاری با اشاره به خریداری اولین دستگاه سی تی آنژیوگرافی پیشرفته زنجان گفت: استان زنجان پیش از این، دستگاه سی تی آنژیوگرافی برای خدمت رسانی به مراجعه کنندگان نداشت و هم استانی ها با صرف هزینه های زیاد به تهران و استان های مجاور مراجعه می کردند.

وی اضافه کرد: این دستگاه، فناوری بالایی دارد و در مقایسه با سی تی های معمولی که هشت یا ۱۶ واحد (اسلایس) است، ۲۵۶ واحد دارد.

این مسئول ادامه داد: با راه اندازی این دستگاه، آنژیوگرافی های عروقی و قلبی در استان انجام می شود و ظرفیت و فرصت بسیار خوبی را در استان ایجاد می کند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان ادامه داد: با راه اندازی این دستگاه در بیمارستان آیت الله موسوی زنجان علاوه بر خدمات رسانی به گروه های هدف نسبت به پذیرش مراجعان از سایر استان های همجوار نیز اقدام خواهد شد.

وی اظهار داشت: دستگاه سی تی آنژیوگرافی پیشرفته ۲۵۶ واحدی از جمله دستگاه هایی است که تولید داخلی ندارد و با پیگیری هایی که در یکسال و نیم گذشته انجام گرفت، خوشبختانه از خارج از کشور خریداری شد.

بختیاری افزود: با نصب و راه اندازی این دستگاه علاوه بر خدمت رسانی مطلوب به هم استانی ها منبع درآمدی نیز برای بیمارستان ایجاد خواهد شد.

به گفته وی، این دستگاه امروز وارد استان شد که بعد از مراحل آماده سازی محل و نصب آن حداکثر تا سه ماه آینده آماده خدمت به شهروندان خواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.