برخورد تعزیرات با گران فروشی لبنیات

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی با بیان اینکه هیچ مجوزی برای افزایش قیمت صادر نشده است، گفت: با گران فروشی لبنیات برخورد می‌کنیم.

اسفنانی سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: پس از تصمیم‌گیری برای افزایش قیمت شیر خام، شرکت‌های تولید محصولات لبنی از سازمان حمایت برای افزایش قیمت مواد لبنی درخواست کردند که این موضوع در کارگروه‌های مربوطه در حال پیگیری است؛ اما هیچ مجوزی برای افزایش قیمت صادر نشده است. 

وی افزود: افزایش قیمت خودسرانه اقدام به گران‌فروشی است و هر شرکتی که نسبت به قیمت‌های قبلی افزایش قیمت داشته باشد، مصداق گران‌فروشی و قطعاً با آن‌ها برخورد خواهد شد. تمامی این تخلفات مورد رسیدگی و برخورد خواهد شد.

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی با بیان اینکه گران‌فروشی‌ها در حوزه خودرو نیز باید به سازمان تعزیرات اعلام شود گفت: در پرونده‌هایی که رسیدگی شده علاوه بر آنکه شرکت‌های خاطی را جریمه کردیم آن‌ها را موظف کردیم که مبلغ دریافتی را به مردم برگردانند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
هادی
۰۶:۳۰ ۰۴ خرداد ۱۴۰۲
با سلام: تورم و گرانی شامل همه چیز می شود!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۱ ۰۳ خرداد ۱۴۰۲
42 ساله دارید برخورد میکنید // مملکت هر روزش بدتر از دیروزه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۸ ۰۳ خرداد ۱۴۰۲
دروعه اصلا پاسخگو نیستن .روغن حیوانی کیلوی 270 هزار تومان .وووو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۰ ۰۳ خرداد ۱۴۰۲
اقا الکی نگید شیرکیلویی شش هزارتومان گرون کردن شهرآبیک قزوین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۸ ۰۳ خرداد ۱۴۰۲
عزیزم به سایت دیوار سزیزنید قیمت خودرو را میتوانید ببینید پیامک هم که میاد خودشان هم میدونن- ما که برای هرچی شکایت کردین مثل قیمت نان و ... هیچی تغییر نکرد - جالبه نانوایی سنگک بهارستان در بهارستان دوم پاسداران اصلا فیش پرداخت نمیده و پیامک هم نمیاد ببینیم چند حساب کرده نانشم 250 گرمه بجای 300 گرم هیچکی رسیدگی نمیکنه پس پست خبری دیگه بزارید
آخرین اخبار